Ilgą laiką puikius rezultatus demonstravęs naujienų portalas tv3.lt kovo mėnesį pasitiko šūkiu „Kiekvienam savas“ ir aplenkęs artimiausius konkurentus ženkliai išsiveržė į priekį – tapo antru pagal skaitomumą portalu Lietuvoje. Remiantis oficialiais Gemius Audience duomenimis, kasdien tv3.lt naujienas vidutiniškai skaitė 520 tūkst. žmonių.
„Laikais, kai patikimą ir patikrintą informaciją gauti tapo ypač svarbu, naujienų portalas tv3.lt tapo antru tarp skaitomiausių Lietuvoje – jauniausiam portalui rinkoje tai yra labai svarbus žingsnis į priekį. TV3 žinios jau ne vienerius metus yra žiūrimiausios, o matydami žmonių pasitikėjimą sieksime, kad tv3.lt taptų skaitomiausiu naujienų portalu – norime būti pirmu pasirinkimu kiekviename ekrane.
Dabar kaip niekad anksčiau svarbu tapo ir tai, kad aktualiausia informacija būtų prieinama visiems pačiu patogiausiu būdu, todėl portalas liks nemokamas. Mes ir toliau dalysimės kokybiškomis naujienomis, investuosime į geresnę vartotojų patirtį ir personalizuotus sprendimus“, – sako TV3 generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė.
Kovo mėnesį visas pasaulis pasitiko neramiai – karas Ukrainoje privertė agresorės Rusijos veiksmus smerkiančias šalis susivienyti, padėti karą išgyvenantiems ukrainiečiams, o taip pat susimąstyti ir apie savo saugumą. Tai paskatino Lietuvos gyventojus ypač įdėmiai sekti įvykius karo fronte bei domėtis naujienomis iš viso pasaulio.
„Savo skaitytojams kasdien pateikiame svarbiausias Lietuvos ekspertų, politikų ir ekonomistų analizes apie karo įvykius. Šiuo metu kaip niekad svarbu žinias gauti iš patikimų šaltinių, o mes skelbiame tik patikrintą informaciją apie karo įvykius.
Be to, naujienų portale tv3.lt buvo daug internetinių televizijos laidų aktualiausiomis temomis. Kasdienėje aktualijų laidoje „Dienos pjūvis“ ir diskusijų laidoje „Karštai su tv3.lt“ mes kalbiname geriausius savo sričių specialistus. Kartu su gynybos ekspertais informavome žmones apie karo eigą, galimus Rusijos agresijos scenarijus, o su svarbiausiais šalies ekonomistais, verslo atstovais ir aukščiausio rango politikais nagrinėjome, kaip karas paveiks pasaulio ekonomiką ir Lietuvos verslo aplinką. Savo skaitytojams pateikėme kaip niekada daug tiesioginių transliacijų apie mūsų valdžios priimamus sprendimus karo fone, kurie daro įtaką kasdieniam mūsų gyvenimui“, – tv3.lt populiarumo priežastis aiškina vyriausiasis redaktorius Artūras Anužis.
Tiesa, kovo mėnesį lietuviai domėjosi ne tik karo įvykiais – žmones domino ir tai, kaip gyvensime artimiausius keletą mėnesių. „Tarp labiausiai skaitytų naujienų yra susijusios su ukrainiečių pabėgėliais, kylančiomis maisto kainomis bei energetiniu kainų šoku. Skaitytojai noriai domisi ateitimi, o mes jiems padedame susipažinti su tuo, kas laukia“, – sako A. Anužis.
Kovo mėnesį vartotojai gausiai stebėjo ir kruopščiai atrinktą, svarbiausią vaizdo medžiagą. Be jau paminėtų transliacijų, žmonės aktyviai sekė ir nuo vasario mėnesio pabaigos visomis grupės valdomomis platformomis retransliuojamą „Ukraina 24“ žinių kanalą.
„Vartotojams pateikėme didelį kiekį tiesioginių transliacijų apie Lietuvos valdžios darbą bei sprendimus. Skaitytojai portale gausiai stebėjo „Dienos pjūvio“ transliacijas, TV3 žinias ir ukrainietiško kanalo „Ukraina 24“ retransliaciją – šio kanalo retransliacijos jau pasiekė 1,19 mln. peržiūrų. Taip pat ypatingo dėmesio sulaukė ir trumpas vaizdo turinys, susijęs su karu. Pavyzdžiui, vaizdo įrašas apie tai, kaip netoli Kyjivo atakuojama rusų karinė kolona, peržiūrėtas beveik 184 tūkst. kartų“, – tvirtina Skaitmeninių produktų vadovas Nerijus Tilvikas.
Antras pagal skaitomumą naujienų portalas Lietuvoje tv3.lt – „Kiekvienam savas!“