Reklamos fronte prisikaupė netikėtų, įdomių ar tiesiog juokingų vaizdelių - tokių, kurie sudomina, ir kuriuos norisi parodyti draugui. Šį kartą iš baltojo reklamos triukšmo išsiskyrė visad orginalūs “Axe” dezodorantai, “Volkswagen Passat”, “Coca-cola”… Bet apie viską iš eilės.
Nemažai naujų reklamų pažėrė “Volkswagen-Audi” grupė. Ir jos tikrai visai neblogos. Pavyzdžiui iPhone aplikacija, kuri pučiant į mikrofoną suskaičiuoja, kokį atstumą reikėtų nuvažiuoti su naujuoju Passat’u, kad būtų išskirtas toks pats kiekis anglies dvideginio.
Prancūzų televizija “Canal+” vaizduoja, kaip išsisukti, kai meilužės vyras užtinka tave spintoje - “Niekada nenuvertinkite geros istorijos galios”. Beje, ne taip seniai kita to paties kanalo reklama paskatino įrašą mūsų Anonimiko bloge - “Faktų kraipymo menas”.
“Coca-cola” nuo seno garsėja kokybiškomis reklamomis ir naujoji “Coca-Cola Zero: Happy kingdom” istorija tęsia šias tradicijas - kokybiška animacija, į galvą lengvai įstringantis garso takelis ir nejučiomis nusišypsoti priverčiantis siužetas. Pats tas tokiai lietingai dienai, kaip šiandien.
Kaip pristatyti naują grindų valymo priemonę, kuri tuo pačiu naikina tarakonus? Grey agentūros biuras Ekvadore turi atsakymą - pristatykime žmonėms jų mėgstamą žurnalą susuktą tūtele ir perrištą juosta, ant kurios parašyta -- “Nustokite užmušinėti vabzdžius savo mėgstamu žurnalu! Olympia”
“Axe” dezodorantų reklamos visada buvo šiek tiek provokuojančios - ne išimtis ir naujausia, pristatanti du skirtingus aromatus. “Vienas skirtas visiems, kitas ne.” Norint pamatyti visą paveikslėlį reikia po 9 val. siųsti SMS, arba palaukti, kol užsidegs reklaminio stendo apšvietimas.
Ir galiausiai - reklama su žiupsneliu politikos. Popieriaus perdirbimo įmonė, “padedanti popieriui grįžti labiau naudingam”, siūlosi perdirbti G. W. Busho autobiografiją.