„Žvelgiant į reklamos užsakovus, daugiausiai, beveik septynis kartus, reklamos išlaidas didino organizacija „Gelbėkit vaikus“. Šešis kartus daugiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį lėšų reklamai šiemet skyrė „Coca-Cola“ ir „Nestle“ kompanijos. Tarp labiausiai reklamos gross išlaidas mažinusių užsakovų – smulkiųjų kreditų įmonės „Provident finansai“, „Nordecum“ ir „Bigbank“, – pranešime spaudai sakė „TNS LT“ Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
Šiemet labiausiai išaugo bankų ir mokėjimo kortelių, dešrų bei dešrelių, gazuotų gaivinančių gėrimų reklamos išlaidos.
Praėjusių metų pabaigoje augę smulkiųjų vartojimo kreditų reklamos biudžetai šiemet mažėjo labiausiai – 47 proc. Taip pat mažėjo investicijos į mobiliojo ryšio telefonų (46 proc.) bei dantų pastos (28 proc.) reklamą.
Televizijos reklamos augimas šiemet siekė 4,9 proc. - ištransliuota 221 tūkst. reklaminių klipų.
Spaudos reklamos apimtys sumažėjo 17,5 proc.: laikraščiuose jos plotas krito 25,9 proc., žurnaluose – 0,7 procento. Laikraščiuose šiemet išspausdinta 1,2 mln., žurnaluose – 0,8 mln. kv. centimetrų reklamos.
Radijo stotys sausį-vasarį transliavo 1,13 mln. sekundžių reklamos – 5,7 proc. daugiau nei 2015 metų tą patį laikotarpį. Reklamjuosčių reklamos internete išlaidos krito 1,2 procento.
Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas per metus sumažėjo 13,1 proc. - vidutiniškai per dieną stenduose buvo 25,2 tūkst. kv. metrų reklamos, o lauko video reklamos ekranuose transliuota 787 tūkst. sekundžių reklamos – 40,7 proc. daugiau.
Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų sausį-vasarį buvo užklijuota beveik 6 tūkst. reklaminių lipdukų – 0,7 proc. mažiau nei per pirmus du 2015-ųjų mėnesius. Vidaus televizijos reklamos kiekis šiemet smuko 32,7 procento.
Kino reklama šiais metais krito 14,4 proc. – iš viso buvo parodyta 48 tūkst. reklaminių klipų.