Reklamos agentūra iš Briuselio „So Nice“ prašo savo klientų rinkodaros vadovų padaryti purviną darbą už juos. Prieš Kalėdas agentūra išsiuntė laiškus 100 klientų, kuriuose prašė įvardyti darbuotojus, kurių šie nepageidautų jų agentūroje. Elektroniniame laiške buvo pateikta nuoroda į specialų tinklalapį, kuriame kiekvienas darbuotojas išvardija savo stipriąsias bei silpnąsias puses.
„Mes nesame atsakingi už tai, kas dabar vyksta pasaulyje, suprantame, kad tai nėra sąžininga, tačiau turime daryti tam tikrus žingsnius“, - sako vienas „So Nice“ įkūrėjų Laurentas Duffautas.
Per penkias dienas tinklalapis sulaukė net 30 tūkst. unikalių lankytojų, kurie 70 tūkst. kartų peržiūrėjo darbuotojų profilius bei balsavo 17,5 tūkst. kartų.
„So Nice“ dirba 10 žmonių kolektyvas. Bendrovė nusprendė atleisti dalį darbuotojų po to, kai jos klientai ėmė vis vėliau ir vėliau mokėti sąskaitas.
Tačiau įmanoma, kad reklamos agentūra taip nieko ir neatleis. „Po šios akcijos klientai ėmė netikėtai mokėti sąskaitas. Galbūt jiems pagailo ant atleidimo slenksčio atsidūrusių darbuotojų“, - klausia vienas agentūros įkūrėjų.