Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
2 smarkiai nuo tiesos nutolę teiginiai (labai priartėję prie melo):
1) "TV, spaudos, lauko reklamoje niekas negali tiksliai įvertinti, ar ir kaip efektyvi ji buvo." - NETIESA, klausimas tik apie matavimo metodiką.
2) "Internetinėje reklamoje viskas yra ypač skaidru, pamatuojama ir nebelieka vietos kompromisams." TOLI NUO TIESOS: Internetinėje reklamoje skaidriai matuojami TIK cook'iai ir click'ai.
PS.: skystas savireklaminis ir labai tendencingas straipsnis skirtas neprofesionalams :)
1) "TV, spaudos, lauko reklamoje niekas negali tiksliai įvertinti, ar ir kaip efektyvi ji buvo." - NETIESA, klausimas tik apie matavimo metodiką.
2) "Internetinėje reklamoje viskas yra ypač skaidru, pamatuojama ir nebelieka vietos kompromisams." TOLI NUO TIESOS: Internetinėje reklamoje skaidriai matuojami TIK cook'iai ir click'ai.
PS.: skystas savireklaminis ir labai tendencingas straipsnis skirtas neprofesionalams :)
REKLAMA
REKLAMA
Reklama internete: mokame už pastangas ar už rezultatą?