Suomijos "Olvi" valdomas Kauno "Ragutis" iš aludario jau tapo kitų gėrimų gamintoju: pagrindiniai jo produktai - sidras ir alkoholiniai kokteiliai.
Bendrovė tai sieja su tuo, kad keičiasi jaunų žmonių įpročiai - jie vis dažniau sidrą mėgsta labiau nei tradicinį lietuvišką gėrimą - alų, rašo dienraštis "Verslo žinios".
"Mūsų arkliuku tampa sidras. Todėl neseniai pradėjome save vadinti ne aludariais, o lengvų alkoholinių gėrimų ir alaus gamintojais", - sakė "Ragučio" generalinis direktorius Vytautas Meištas.
Įmonės duomenimis, pernai Lietuvoje buvo parduota per 20 mln. litrų sidro, iš jų "Ragučio" sidras užėmė didesnę nei 40 proc. rinkos dalį. Pernai "Ragučio" sidro pardavimai didėjo 72 proc. iki 9,1 mln. litrų, o šiemet jo planuojama parduoti dar daugiau.
Pernai visų "Ragučio" parduotų gėrimų kiekis, palyginti su 2005 metais, padidėjo 16 proc., o tam didžiausios įtakos turėjo išaugę sidro ir alkoholinių kokteilių pardavimai. Pasak įmonės vadovo, alaus pardavimai pernai augo apie 5 proc. - panašiai, kiek ir visa šalies alaus rinka.