„PZU Lietuva“ ekspertai jau apžiūrėjo nuo savaitgalio audros nukentėjusių klientų turtą, įvertino nuostolius ir pradėjo mokėti draudimo išmokas.
„Išmokas už nedidelius apgadinimus suderiname ir telefonu, labiau nukentėjusius būstus ekspertai apžiūrėjo nuvykę į įvykio vietas. 64 procentai visų apgadinimų padaryta stogams ir pastatų apdailai, 14 proc. kiemo statiniams, registravome ir pranešimus apie vėjo išdaužtus langų stiklus“, sakė „PZU Lietuva“ Žalų departamento direktorius Gytis Matiukas.
Draudikų duomenys rodo, kad audra skriaudė beveik visų šalies regionų gyventojus. Daugiausia pranešimų gauta iš Klaipėdos, Kretingos, Kauno ir Trakų rajonų.
Daugiausia nuostolių patyrė žemės ūki bendrovės ir jūros uosto teritorijoje esanti įmonė.
Iš viso „PZU Lietuva“ audros nuostoliams kompensuoti rezervavo 200 tūkst. litų.
„PZU Lietuva“ Ryšių su klientais valdymo centras dirba visą parą be poilsio dienų, todėl apie įvykį žmonės gali pranešti iš karto. Tai paspartina nuostolių vertinimo ir atlyginimo procesą.
Žalų ekspertas primena, kad ir nepranešę apie įvykį, klientai gali pradėti atkūrimo darbus. Patartina nuostolius nufotografuoti, o senas medžiagas – lentas, stogo dangą, kitas dalis, kurias apgadino stichija – išsaugoti. Suniokotas vietas reikėtų apdengti, pritvirtinti, kad jos būtų apsaugotos nuo tolesnio stichijos poveikio.