"Šita vėžė buvo išardyta dėl vienos pagrindinės priežasties - tuo metu buvo nustatyta, jog šis kelio ruožas yra avaringas. Ir geležinkelio inspekcija buvo paruošusi tokias išvadas", - trečiadienį po Vyriausybės pasitarimo sakė Ministras Pirmininkas.
ELTA primena, kad Europos Komisija pradėjo oficialią antimonopolinio bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" veiklos tyrimo procedūrą, siekdama išsiaiškinti, ar išmontavusi geležinkelių bėgius ji neapribojo konkurencijos Lietuvos ir Latvijos geležinkelių rinkose ir taip nepažeidė ES antimonopolinių taisyklių, kurios draudžia piktnaudžiavimą dominuojančia padėtimi rinkoje.
Kaip praneša EK atstovybė Lietuvoje, gali būti, kad išmontavus bėgius klientai nebegalėjo naudotis kitų geležinkelių įmonių teikiamomis krovinių vežimo tarp Lietuvos ir Latvijos paslaugomis.
Tyrimo procedūros pradžia nereiškia, kad tyrimo rezultatas jau yra aiškus - tiesiog Europos Komisija šiam tyrimui teiks pirmenybę, pabrėžiama pranešime spaudai.
2008 m. rugsėjo mėnesį "Lietuvos geležinkeliai" sustabdė geležinkelių eismą tarp Lietuvos ir Latvijos, o po mėnesio išmontavo bėgius. Iki šiol bėgiai neatstatyti. Taip buvo apribotos galimybės geležinkeliais vežti tarptautinius krovinius tarp Lietuvos ir Latvijos.
Gavusi skundą, 2011 m. Europos Komisija surengė patikrinimus bendrovės patalpose. Dabar EK tyrimas bus sutelktas į geležinkelio bėgių pašalinimą ir tolesnius "Lietuvos geležinkelių" veiksmus.