Koronavirusas paveikė ir didžiųjų prekybos centrų planus, daugelis jų kasmetines išpardavimo akcijas atšaukė.
Atšaukė beveik visi
„Artimiausiu metu masinių išpardavimo kampanijų prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“ neplanuojame. Svarstydami tokio pobūdžio kampanijų organizavimą ir vykdymą ateityje, vertinsime tuo metų šalyje vyraujančią situaciją“, – tv3.lt teigė „Baltic RED“ rinkodaros direktorė Ieva Goštautaitė-Gedutė.
Prekybos centras „Panorama“ dar svarsto, kaip tinkamai pasielgti.
„Mūsų kasmetinė išpardavimo akcija vyksta lapkričio mėnesio pradžioje. Šį klausimą svarstome, deriname su operatoriais, galutinį sprendimą ketiname pasitvirtinti spalio viduryje“, – komentavo „Panorama LT“ rinkodaros vadovė Kristina Aleknienė
Kaip ir „Mega“, didžiųjų išpardavimų atsisakė ir prekybos ir pramogų centras „Ozas“.
„Masinių išpardavimų, kurie truktų dieną ar dvi ir kurie paskatintų staigų žmonių susibūrimą, šiemet rengti neplanuojame.
Kaip įprasta, keičiantis sezonams ir prieš pasirodant naujoms kolekcijoms, parduotuvės prekėms taikys nuolaidas. Tai bus tradicinis sezoninis išpardavimas ir jis bus rengiamas laikantis visų tuo metu šalyje galiosiančių saugumo reikalavimų ir rekomendacijų“, – teigė „Ozas“ rinkodaros vadovė Elzė Rudienė.
Sprendimą lėlė koronavirusas
Prekybos centras tokį sprendimą priėmė atsižvelgdamas į susiklosčiusią pandemijos situaciją.
„Vertindami prevencijos svarbą, šiemet skatiname pirkėjus elgtis sąmoningai. Jau startavo rinkodaros kampanija, kuria kviečiame iš anksto planuoti pirkinius šaltajam sezonui, tarp jų – ir dovanas.
Taip kviečiame išvengti šventinio laikotarpio keliamų iššūkių, masinio susibūrimo bei mėgautis ramiu ir saugiu švenčių laukimu“, – teigė E. Rudienė.
Prekybos centras „Akropolis“ apie didžiųjų nuolaidų akcijos „Jamam“ atšaukimą pranešė jau mėnesio pradžioje.
„Šiuo metu svarbiausias mūsų prioritetas yra lankytojų ir darbuotojų saugumas, saugaus apsipirkimo užtikrinimui skiriame didžiausią dėmesį. Dėl šios priežasties rudeninio „Jamam“ šiemet nusprendėme neorganizuoti.
Tikimės, kad šios akcijos gerbėjai supras tokio mūsų sprendimo motyvus ir jį palaikys“, – pranešime spaudai teigė „Akropolis Group“ komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas.
Šiemet dėl koronaviruso plitimo rizikos ir karantino ribojimų „Akropoliuose“ nevyko ir gegužės mėnesį rengiamas pavasarinis „Jamam“ išpardavimas.
Didžiosios prekybos centruose organizuojamos nuolaidų akcijos sutraukia tūkstančius pirkėjų, todėl atsiranda didelė tikimybė, kad to jų prekybos centrai galėtų tapti Covid-19 židiniu.