Vienuose prekybos centruose prekės pabrangsta prie kasų, o į kitus net vasarą geriau eiti su kailiniais.
Reklamose prekybos centrai deklaruoja didžiulį rūpestį savo klientais, tačiau realybėje viskas yra kiek kitaip. „Šiaulių naujienų“ redakcija gavo keletą šiauliečių nusiskundimų dėl prekybos centrų darbo ir požiūrio į taip „mylimus“ pirkėjus. Vieni turbūt tikisi, kad pirkėjai susigundys mažesnėmis kainomis, bet sumokės daugiau. Kiti suteikia daugiau darbo gydytojams bei vaistininkams.
Kasoje prekė pabrango
Apie gerą kainą pagalvota, kaip yra teigiama vieno prekybos centro reklamoje. Tik klausimas, kam kainos yra geros – pirkėjams ar pačiam prekybos centrui. Viena šiaulietė Šiaulių „Akropolyje“ esančioje „Maximoje“ pirko vytintos jautienos traškučius. Ant prekės pakuotės buvo užklijuota kainos etiketė su 3.29 lito suma. Nieko neįtarusi pirkėja į pirkinių krepšelį įsidėjo ir kitų maisto prekių bei nuėjo prie kasos susimokėti. Gavusi kvitą moteris tik vėliau pastebėjo, kad jautienos traškučiai jai kainavo beveik dviem litais daugiau – čekyje buvo išspausdinta 5.49 lito suma.
Kol vieni prekybos centrai deklaruoja geras kainas, deja, ne pirkėjų naudai... Vadimo SIMUTKINO nuotr. (nuotr. Balsas.lt)
„Atrodo, nuostolis nedidelis, bet dabar žmonės centą prie cento deda, maisto ir degalų kainos sukilusios, atlyginimo vos pakanka mokesčiams sumokėti, čia dar prekybos centre gali likti apgautas. Vieną kartą, antrą ir jau susidarytų nemaža suma. Apie kokią čia gerą kainą pagalvota?“ - piktinosi nusivylusi pirkėja.
Klaida, naudinga prekybos centrui
Nutikimą komentuoja „Maximos“ atstovė spaudai Olga Malaševičienė. „Ant gaminio iš tiesų buvo nurodyta klaidinga kaina. Vytintų „Rodeo“ jautienos traškučių kaina yra 5.49 lito, kaip ir išmušta kvite. Ant pakuotės užklijuota kaina yra labai panašaus to paties gamintojo produkto – vytintų „Rodeo“ dešrelių. Abi pakuotės yra identiško dydžio ir dizaino, skiriasi tik pats pavadinimas.
Parduotuvės darbuotoja, nepastebėjusi dviejų gaminių skirtumų, užklijavo ant abiejų pakuočių vienodą kainą. Gavę iš Jūsų informaciją, skubiai patikrinome likusias šios partijos prekes ir nurodėme teisingą kainą dar ant kelių pakuočių, kuriose buvo įsivėlusi klaida. Atsiprašome pirkėjo už nepatogumus“. Ir viskas.
Parduotuvės patalpos – šaldytuvas
Kitas nemalonus atsitikimas įvyko vienam šiauliečiui, kuris nusprendė apsilankyti neseniai Šiaulių priemiestyje atsidariusiame „Promo“ prekybos centre, priklausančiame „Sanitex“. Dalis patalpų yra paverstos šaldytuvais – greitai gendanti mėsa, pieno produktai ir kitos maisto prekės, kurios įprastai laikomos 5 laipsnių temperatūroje, čia išdėstytos ne atskiruose šaldytuvuose, bet pačiose patalpose yra palaikoma žema temperatūra.
Iš saulės įkaitintų automobilių išlipusiems pirkėjams tenka atsidurti kardinaliai kitokios temperatūros aplinkoje, dėl to kyla rizika peršalti arba susirgti sunkesnėmis ligomis, pavyzdžiui, plaučių uždegimu. Taip ir nutiko mūsų skaitytojui.
Peršalo po apsipirkimo
„Grįždamas į Šiaulius iš kelionės nusprendžiau užsukti į naujai atsidariusį prekybos centrą, įsigyti maisto produktų galbūt geresnėmis kainomis. Kelias minutes teko pavaikščioti ir po tas vėsias patalpas, kuriose laikomi pieno, mėsos produktai. Grįžęs namo pajutau, kad pakilo aukšta temperatūra, dabar kosčiu, sloguoju.
Gal parduotuvė ketina įsirengti ir kepinių cechą, po kurį galėtų pasivaikščioti pirkėjai, pasikaitinti lyg pirtyje, po to nubėgtų į tuos šaldytuvus, lyg ežere atsivėsintų“, - ironiškai juokavo po apsilankymo parduotuvėje apsirgęs šiaulietis.
Paskambinus į parduotuvę interneto svetainėje pateiktu telefono numeriu atsiliepė maloni, bet neprisistačiusi moteris ir paaiškinus situaciją liepė kreiptis kitu telefono numeriu, kuriuo niekas nesiteikė atsiliepti.
Orai vis labiau šyla, gyventojai mieste vaikšto trumpomis rankovėmis, todėl ar nepadaugės darbo peršalimo ligas gydantiems daktarams?
Mindaugas LAURINAITIS