„Lietuvoje sparčiai plečiantis elektroninės prekybos rinkai, kosmetikos ir parfumerijos prekių pardavimai internete jau dabar sudaro ne mažą dalį šios rinkos. Atsižvelgdami į tai, kad „Douglas“ parduotuves pamėgo ne tik didžiųjų, bet ir mažesnių miestų gyventojai, praėjusį rudenį atidarėme tinklo internetinę parduotuvę. Augantys pardavimai ir lankytojų skaičius rodo, kad žengėme teisingą žingsnį“, - sakė kosmetikos ir parfumerijos tinklo „Douglas LT“ vadovė Vilūnė Spaičė.
Pasak jos, „Douglas.lt“ pardavimai rodo, kad internetu pirkėjai labiau linkę įsigyti jau suplanuotus pirkinius, todėl įsigyja kelias prekes iškart. Tai rodo ir vidutinė pirkinių krepšelio suma, kuri „Douglas.lt“ yra 50 proc. didesnė nei įprastose tinklo parduotuvėse, į kurias pirkėjai dažnai užsuka įsigyti pavienių prekių ar būtiniausios kosmetikos. Apsipirkdami internetinėje parduotuvėje jos lankytojai dažniau įsigyja jau išbandytas prekes, atnaujina savo kosmetikos krepšelius.
Nors įprasta manyti, kad internetu lietuviai dažniausiai perka kvepalus, „Douglas.lt“ pardavimai rodo, kad čia ypač populiarios ir veido bei kūno priežiūros priemonės, taip pat dekoratyvinė kosmetika. Tai lemia galimybė apžiūrėti ir išsirinkti prekes įprastose tinklo parduotuvėse, kuriose galima išbandyti įvairias priemones ar įsigyti jų mėginukų, ko neretai trūksta kitose internetinėse parduotuvėse.
Daugiausiai pirkėjų tinklo internetinėje parduotuvėje sulaukiama iš 10 didžiųjų šalies miestų. Jie sudaro daugiau nei 60 proc. elektroninės parduotuvės lankytojų. Kaip ir įprastose tinklo parduotuvėse „Douglas.lt“ dažniau apsiperka moterys, kurios sudaro apie 90 proc. internetinės parduotuvės lankytojų. Vyrai joje dažniau ieško dovanų moterims, o pamėgtą kosmetiką įsigyja užsukę į artimiausią parduotuvę.
Internetinė „Douglas.lt“ parduotuvė įkurta 2012 m. rugsėjį. Šiuo metu joje siūloma rinktis iš daugiau nei 5 tūkst. prekių ir planuojama toliau plėsti parduotuvės asortimentą. Kaip ir įprastose tinklo parduotuvėse, „Douglas.lt“ siūlomos prekės yra tiekiamos oficialių kosmetikos ir parfumerijos tiekėjų, kurie užtikrina, jog pirkėjai įsigys originalią ir kokybišką kosmetiką.