• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šią savaitę Kanuose, Prancūzijoje, jau 58-ąjį kartą prasidėjęs festivalis „Kanų liūtai“ („Cannes Lions“) sutraukė kaip niekad daug žiniasklaidos, marketingo, media planavimo ir ryšių su visuomene specialistų iš Lietuvos – šiemet jų čia daugiau nei 20. Didžiausias pasaulyje reklamos ir kūrybinės komunikacijos renginys jau nuo pernai pakrikštytas kūrybiškumo festivaliu.

REKLAMA
REKLAMA

Renginys truks septynias dienas, kurių metu 9 tūkst. dalyvių iš 90-ties šalių turės galimybę dalyvauti beveik 60-tyje seminarų ir kūrybinių dirbtuvių, pamatyti visus „Kanų liūtų“ apdovanojimams pristatytus darbus bei stebėti apdovanojimų ceremonijas. Šią savaitę bus išdalinti svarbiausi kūrybos industrijos apdovanojimai - bronziniai, sidabriniai bei auksiniai „liūtų“ trofėjai ir Grand Prix apdovanojimai už geriausius, efektyviausius kūrybinius sprendimus, kurie labiausiai palietė vartotojus.

REKLAMA

Šiais metais dėl apdovanojimų varžosi rekordinis skaičius darbų – net 28,8 tūkst. Vakar paskelbti ryšių su visuomene („PR“), tiesioginio marketingo („Direct“) ir pardavimų skatinimo („Promo and Activation“) kategorijų laureatai. Čia daugiausia apdovanojimų pelnė Rumunija, Australija, Brazilija ir Argentina.

Iš 11-os lietuvių pateiktų darbų dar nei vienas apdovanojimų nepelnė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų