Kovos su sukčiavimo policija įspėja nepakliūti sukčių spąstus.
Sostinės svečiai gali būti viliojami „naminiais pusryčiais“, už kurių iš tikrųjų slėpsis šlamštmaistis, suklastotomis viešbučių žvaigždutėmis arba neskelbiamomis kambarių kainomis.
Finansų ministerijos Vartotojų apsaugos tarnybos duomenimis, kol kas pareigūnai tokiems incidentams neteikia didelės reikšmės ir nurodo, kad jie vis dar dažniausiai pasitaiko tik viešbučių sektoriuje.
Tačiau taip bus ne visada, įspėjo tarnyba ir pareiškė, kad prieš olimpines žaidynes ir jų metu „suintensyvės įmonių patikrinimai“, siekiant užtikrinti, kad vartotojams teikiama informacija būtų tiksli, o parduodami produktai nebūtų padirbti ar pavojingi, žurnalistams sakė padalinio direktorė Sarah Lacoche.
Jau atlikta daugiau kaip 4 tūkst. įmonių patikrinimų, o dar 6 tūkst. bus patikrintos siekiant užkirsti kelią su olimpinėmis žaidynėmis susijusiai melagingai reklamai ir sukčiavimui, įskaitant suklastotą olimpinių žaidynių atributiką.
Iš viso 2 900 kovos su sukčiavimu agentų atliks tyrimus, kurių metu bus taikomi sudėtingi aptikimo metodai, pavyzdžiui, įtartinų produktų tikrinimas rentgeno spinduliais.
„Pradėjome įžvelgti keletą nedidelių problemų“, – sakė S. Lacoche.
Jos teigimu, tai buvo fiktyvios pervežimo į oro uostą paslaugos arba neigiamų klientų atsiliepimų trynimas iš viešbučių ar svečių namų interneto svetainių.
Tarnyba ragino žmones pranešti apie sukčiavimą užsienio lankytojams skirtoje programėlėje „SignalConso“ anglų kalba.