• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiuo metu atliekamas vandens skaitiklių tikrinimas ir jų atnaujinimas daliai vilniečių kelia nepatogumų. Žmonės pasakoja, kad už skaitiklių priežiūrą atsakingos įmonės darbuotojai į namus užsuka iš anksto nepranešę, taip sukeldami nepatogumų ir gyventojams, ir savo darbui. Visgi „Vilniaus vandenų“ atstovė patikina, kad žmonėms pranešimus apie darbuotojų apsilankymus stengiamasi išsiųsti iš anksto.

Šiuo metu atliekamas vandens skaitiklių tikrinimas ir jų atnaujinimas daliai vilniečių kelia nepatogumų. Žmonės pasakoja, kad už skaitiklių priežiūrą atsakingos įmonės darbuotojai į namus užsuka iš anksto nepranešę, taip sukeldami nepatogumų ir gyventojams, ir savo darbui. Visgi „Vilniaus vandenų“ atstovė patikina, kad žmonėms pranešimus apie darbuotojų apsilankymus stengiamasi išsiųsti iš anksto.

REKLAMA

Dėl pandemijos skaitiklių patikrinimai šiemet nebuvo vykdomi, tačiau atlaisvėjęs karantinas leidžia vykdyti ir jų remonto darbus, praneša „Vilniaus vandenys“.

Įspėjimas išspręstų problemą

Naujienų portalo tv3.lt skaitytojas Tomas (tikrasis vardas redakcijai žinomas – aut. past.) pasakoja „Vilniaus vandenų“ darbuotojų per pastarąjį pusmetį sulaukęs keliskart. Ir apie abu apsilankymus iš anksto nežinojo.

„Gyvenu nuomojame bute Naujamiestyje. Pirmą kartą vizito iš „Vilniaus vandenų“ sulaukėme kažkur vasarį. Tai tada apie 7 ryto paskambino nuomininkė, paklausė, ar namie, atvažiuos ten kažką tikrinti. Tai kaip ir viskas gerai, bet laikas tai buvo labai ankstyvas ir mes kaip tik ruošėmės į darbą. Na, bet čia bent jau buvo įspėjimas.

REKLAMA
REKLAMA

Antro vizito sulaukėm praėjusią savaitę. Nieko nepranešę pasibeldė į duris ir prisistatė du darbuotojai, vienas iš „Vilniaus vandenų“, kitas nebepamenu iš kur“, – apie nepraneštus apsilankymus pasakoja Tomas.

REKLAMA

Vyras prideda, kad pastarąjį kartą, kai apsilankė darbuotojai, jis kaip tik turėjo dirbti.

„Sako, atėjome čia naujos technikos kažkokios taisyti. Man tuo metu buvo svarbus darbo susirinkimas, bet jie negalėjo palaukti.

(...) Mūsų namas labai senas, XIX a. pabaigos, tai nėra centrinio šildymo, šildomės elektriniais radiatoriais ir malkomis, kurias laikome pusiau pusrūsyje, pusiau prieangyje. Tai po jomis yra kažkokie vandens mazgai ar kažkas tokio. Tad jiems atėjus man teko tas visas malkas krauti greituoju būdu, kol jie stovėjo ir žiūrėjo“, – prisimena Tomas.

REKLAMA
REKLAMA

Vyriškis prideda suprantantis darbuotojų darbą, bet prideda, kad išankstiniai įspėjimai palengvintų darbuotojų apsilankymus ne tik gyventojams, bet ir pačių technikų darbą.

„Nesu pasipiktinęs dėl tų malkų krovimo ar to, kad ateina savo darbo dirbti. Viską suprantu. Bet gal galima būtų įspėti bent jau prieš dieną, nes dabar prisistato kada nori ir griauna visus dienos planus“, – svarsto Tomas.

Įspėjimai siunčiami

Visgi „Vilniaus vandenų“ atstovė žiniasklaidai Renata Saulytė-Smalskė patikina, kad dėl suplanuotų darbų atlikimo sus gyventojais yra susisiekiama iš anksto – sutariamas laikas ir diena.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Atliekame dviejų rūšių planinius darbus – apskaitos prietaisų duomenų patikras ir apskaitos prietaisų keitimą (periodinį, apskaitos prietaisui sugedus ar klientui prašant). Dėl šalyje įvesto griežto karantino, apskaitos prietaisų rodmenų patikros buvo laikinai sustabdytos ir šiuo metu vis dar nėra vykdomos.

Tačiau nuo šių metų gegužės, karantino sąlygoms sušvelnėjus, bendrovė atnaujino planinius apskaitos prietaisų skaitiklių keitimo darbus.

REKLAMA

Juos suplanavus, susisiekiama su gyvenamųjų patalpų buto savininkais ar gyventojais nurodytais kontaktais. Darbų data, laikas, trukmė su jais yra suderinama ir to laikomasi“, – teigia R. Saulytė-Smalskė.

Įmonės atstovė prideda, kad pas gyventojus lankomasi tik darbo dienomis, nuo 8 iki 20 val.

„Vis tik bendrovė neretai susiduria su trikdžiu – klaidingai nurodytais ar neatnaujintais kontaktais, tuomet su patalpų savininkais bandoma susisiekti ir informuoti apie specialistų vizitus ir būsimus darbus, paliekant jiems informacinį pranešimą pašto dėžutėje ar daugiabučių laiptinėse esančiose skelbimų lentose.

REKLAMA

Gavus šį informacinį pranešimą, patalpų savininko pareiga yra susisiekti su bendrovės specialistais ir suderinti su jais būsimą vizitą. Gyventojai yra laisvi bendrovės specialistams pasiūlyti jiems patogią vizito dieną bei laiką, o pasikeitus planams vizito laiką perkelti į kitą dieną ar laiką“, – patikslina atstovė.

R. Saulytės-Smalskė teigimu, specialaus pasirengimo ruošiantis bendrovės specialistų vizitui nereikia, svarbiausia, kad gyventojai, taupydami savo ir darbuotojų laiką, turėtų atlaisvinti priėjimus prie skaitiklių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų