Nepaisant koronaviruso atneštų iššūkių, „Power Hit Radio“ sėkmingai augino savaitinę auditoriją ir stiprino pagrindinės auditorijos pasiekiamumą Lietuvoje. Be to, lyginant internetu klausančių (unikalių vartotojų) skaičių su 2019 m. vasara, šią vasarą klausytojų auditorija išaugo 10,6 proc.
Radijo stočių savaitės pasiekiamumas didžiuosiuose miestuose (KANTAR, 2020.03.02 -2020.08.30 laikotarpis, A16-34 m.).
„Labai smagu, kad sulaukėme tokių rezultatų, išgyvenus pandemijos sunkumus, tai tikrai džiugios žinios. Esame dėkingi mūsų ištikimiems klausytojams, dėl jūsų mes stengiamės ir stengsimės toliau.
Štai pernai pristatėme radijo eterio atsukimo galimybę, o šiemet kuriame ir netrukus ketiname paleisti naują internetinį puslapį, kuriame be kitų privalumų, bus ir laidų įrašų biblioteka“, – sakė „Power Hit Radio“ programų direktorius Saulius Baniulis.
„Be to, nuo vasaros įsikūrėme naujoje studijoje. Ji ne tik aprūpinta ultramodernia įranga, bet ir yra erdvesnė, gražesnė ir jaukesnė. Tikimės, kad mūsų svečiams dabar dar maloniau pas mus lankytis”, – apie naujoves kalbėjo S. Baniulis.
„Power Hit Radio“ jau septyniolika metų leidžia į eterį pasaulyje populiariausią ir klausomiausią šokių muziką ir supažindina klausytojus su perspektyviausiais ir talentingiausiais lietuviškos šokių muzikos kūrėjais. „Power Hit Radio" programoje – daugybė laidų, tarp kurių klausytojų labiausiai mėgstamos: „Šok į kelnes“, „Power hitai“, „Power popietė“ ir kitos.