„Mūsų grojama muzika yra populiari tarp miestų gyventojų, tad natūralu, kad plečiamės į didžiuosius Lietuvos miestus. Džiugu, kad naujausias šokių muzikos tendencijas dabar galėsime pasiūlyti išgirsti ir šiauliečiams“, – sakė „Power Hit Radio“ programų direktorė Asta Gujytė.
Pernai metais „Power Hit Radio“ savaitinė auditorija augo 8 proc. Šokių muzikos hitus grojančią radijo stotį kiekvieną savaitę įsijungia beveik 280 000 klausytojų, o pagrindinę auditoriją – daugiau nei du trečdalius – sudaro jauni, 15-34 m., asmenys. Šioje amžiaus grupėje „Power Hit Radio“ yra antra klausomiausia radijo stotis Lietuvoje.
„TV3 kanalų grupė nuolat ieško galimybių augti visose srityse. Laimėtas radijo dažnis Šiauliuose yra svarbus žingsnis didinant „Power Hit Radio“ pasiekiamumą. Mūsų grupėje yra ir žiūrimiausia televizija Lietuvoje TV3, vyrų itin pamėgtas, geriausias sporto transliacijas siūlantis kanalas TV6, pirmoji moterų televizija šalyje TV8, žinomiausia televizija internete „TV3 Play”, vienas populiariausių interneto portalų šalyje tv3.lt. Tokia stiprių kanalų įvairovė leidžia mums siūlyti novatoriškus ir efektyvius integruotus sprendimus tiek žiūrovams ir klausytojams, tiek klientams“, – teigia UAB „Tele-3“ generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė.
Džiaugsmo, kad „Power Hit Radio“ bus girdima Šiauliuose, neslėpė laidos „Artas Clubbing“ vedėjas Artūras Guzaitis, pats kilęs iš šio miesto: „Šiauliai nuo seno garsėjo meile gerai šokių muzikai, todėl džiaugiuosi, kad pagaliau galėsime šokdinti Saulės miesto gyventojus. Manau, kad tokias progas reikia švęsti, ir pagalvosime, kaip padaryti gerą vakarėlį Šiauliuose“.
Šiuo metu radijo stotis „Power Hit Radio“ yra girdima Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Utenoje, o visiems interneto vartotojams pasiekiama interneto svetainėje www.powerhitradio.lt.
Pasaulinė radijo diena 2016
Kasmet vasario 13 d. švenčiama Pasaulinė radijo diena. Taip UNESCO nusprendė pagerbti radiją – kanalą, kuris pasiekia plačiausią auditoriją pasaulyje. Šiemetinė radijo diena yra skirta atkreipti dėmesį į radijo svarbą nenumatytų atvejų ir nelaimių metu. Minint šią dieną kviečiama naudoti grotažymę #radiosaveslives (radijasgelbstigyvybes).
Lietuvoje radijas visuomet buvo reikšmingas ir populiarus kanalas. Pernai Lietuvos gyventojai vidutiniškai per dieną praleisdavo 1 val. 50 min. klausydamiesi radijo. Radijo svarbą patvirtina ir tai, kad radijo stotys per 2015 m. ištransliavo 8 005 000 sekundžių reklamos – t.y. 2,9 proc. daugiau nei per 2014-uosius.