Jos skaičiavimais, „Porsche“ prekės ženklo vertė per praėjusius metus išaugo 9 proc. iki 36,76 mlrd. JAV dolerių.
Antroje vietoje liko rankinėmis garsėjantis „Louis Vuitton“, brangęs 12,2 proc. iki 26,29 mlrd. dolerių.
Kvepalų gamintoja „Chanel“ užėmė trečiąją vietą, prekės ženklo vertę išauginusi 27 proc. iki 19,39 mlrd. dolerių, į ketvirtąją eilutę nustūmė italų drabužių prekės ženklą „Gucci“, kuris per metus atpigo 1,5 proc. iki 17,84 mlrd. dolerių.
Penktoje vietoje liko „Hermes“ (paaugo 4,9 proc. iki 14,165 mlrd. dolerių), į šeštąją pakilo „Dior“ (46 proc. iki iki 13,15 mlrd. dolerių), o į septintąją – „Cartier“ (1 proc. iki 12,54 mlrd. dolerių).
Aštuntoje reitingo eilutėje liko „Rolex“ (padidėjo 28,3 proc. iki 10,71 mlrd. dolerių), o į dešimtąją iš vienuoliktos peršoko juvelyrinių dirbinių „Tiffany“ (10,2 proc. iki 7,43 mlrd. dolerių).
Pirmąjį dešimtuką užbaigia „Ferrari“, kurio prekės ženklas per metus atpigo 7,7 proc. iki 7,42 mlrd. dolerių.
Iš 50-ies į šį „Brand Finance“ reitingą patekusių bendrovių 15 yra Italijos, 12 – Prancūzijos, šešios – Šveicarijos, po penkias – JAV ir Jungtinės Karalystės.