Pasaulinei krizei vis giliau veržiantis į turizmo rinką, Lietuvos viešbučiai išgyvena sunkius laikus. Užsakant viešbučius svarbiausiu kriterijumi tapo kaina.
„Šiemet išskirtinai didelio susidomėjimo sulaukė Jaunimo nakvynės namai. Kaip ir ankstesniais metais, vasaros poilsiu žmonės pradeda ruoštis dar žiemą. Užsakymų ne tik iš Lietuvos, bet ir iš kaimyninių šalių", - pasakojo poilsio kompleksų Palangoje „Baltija“ rinkodaros ir pardavimų skyriaus vadovė Aušra Stankevičienė.
Tendencija, kad poilsiautojai ieško pigesnių nakvynių buvo pastebima ir vasario pradžioje Rygoje vykusioje tarptautinėje turizmo mugėje „Balttour“. Mugės dalyviai daugiausiai domėjosi ir ieškojo pigios nakvynės prie Baltijos jūros.
„Naujo turizmo sezono pradžią pažymėjusi parodoje akivaizdžiai parodė, kad Latvijoje turizmo rinka išgyvena itin sunkius laikus. Vienas įrodymų – ryškiai sumažėjęs parodos dalyvių skaičius. Sąstingis turizmo rinkoje neabejotinai atsilieps ir Lietuvai. Turizmo verslas turi būti pasirengęs naujiems iššūkiams, nes susidariusi ekonominė situacija koreguoja poilsio pasirinkimą ir keliavimo įpročius“, - tikino A.Stankevičienė.