Besikeičiantys klientų įpročiai ir lūkesčiai, koreguoja ir prekybos vietų formatus, jų pokyčius. Dar pavasarį bendrovė „Reitan Convenience Lithuania“, valdanti kioskus „Lietuvos spauda“, kavines „Caffeine“ ir parduotuves „Narvesen“ ėmėsi įgyvendinti naują konceptą, kuris sukurtas siekiant prisitaikyti prie besikeičiančios miesto kultūros. Šiuolaikinis miesto gyventojas nori daugiau nei tik įsigyti smulkių prekių ar spaudos, bet rasti ir kokybiškų užkandžių, todėl parduotuvėse „Narvesen“ pristatytas kokybiškų užkandžių meniu, paruoštas drauge su tinklaraštininke Kristina Pišniukaite-Šimkiene.
Be to, prekybos vietų pokyčius diktuoja ir besivystanti kavos kultūra, augantys klientų lūkesčiai. Bendrovė pavasarį pirmą kartą pristatė galimybę patiems pasigaminti „Caffeine“ ekologiškos kavos, pagardinti ją pasirinktais priedais „Narvesen“ parduotuvėse, šia kryptimi veikla planuojama vystyti ir artimiausiu metu.
Taip pat įtakos „Lietuvos spauda“ kioskų skaičiaus mažėjimui turi ir pasikeitusi Vilniaus savivaldybės pozicija. Savivaldybės skelbtuose konkursuose dalies lokacijų nebeliko, o nemaža dalis perkybos vietų buvo ženkliai sumažintos, pavyzdžiui, nuo 9 kv. m iki 7,5 ar 6 kv. m – šie sprendimai reikalauja didelių papildomų investicijų ir dalyje vietų bendrovė apsisprendė neinvestuoti į tokio koncepto naujus prekybinius kioskus.
Kioskus „Lietuvos spauda“ valdančios įmonės „Reitan Convenience Lithuania“ vadovas Saulius Žilėnas sako, kad įgyvendinant šiuos pokyčius su kiekvienu kioskų „Lietuvos spauda“ darbuotoju kalbamasi individualiai ir ieško jam priimtinų darbo vietų, kitose bendrovės valdomose parduotuvėse. „Pastebime, kad klientų įpročiai keičiasi, todėl tai skatina ieškoti naujų sprendimų, kurie leistų išlikti pasiekiamiems ir siūlyti klientams reikalingas paslaugas“, – sako bendrovės vadovas.