„Rengdami „Megos“ plėtros architektūrinę koncepciją stengėmės patį fasadą padaryti paprastesnį, jį „nuraminti“. „Mega“ tapo vientisu tūriu, kuriam sukūrėme griežtas fasado taisykles. Fasadui pasiūlėme keramikinio klinkerio arba aukštos kokybės presuotos plokštės apdailą, kuri ne tik vizualiai sukuria vientisą pastato vaizdą, bet ir išlaiko tvarkingą arhitektūrinę harmoniją su šiemet šalia prekybos ir laisvalaikio centro pastatytu moderniu „Senukų prekybos centro“ biurų pastatu“, – teigė „Megos“ plėtros architektūrinės, interjero bei apšvietimo koncepcijas parengęs architektas R. Palekas.
Pristatęs naująjį „Megos“ plėtros projektą, Rolandas Palekas sulaukė teigiamų specialistų įvertinimų. Profesorius Jonas Minkevičius teigė, jog pasiūlytas prekybos centro projektas – tai funkcinio minimalizmo pavyzdys bei pabrėžė jo svarbą, nes šis prekybos centras yra pačiame respublikos viduryje, todėl reprezentuoja ne tik Kauną, bet taip pat ir visą šalį. Kauno architektūros ir urbanistikos ekspertų tarybos (KAUET) pirmininko Gedimino Jurevičiaus teigimu, „Megos“ plėtros projektas yra gražus objektas, kokių Kaune jau senai nebuvo. Pasak jo, naujoji architektūrinė koncepcija yra išraiškinga, teisinga, kieta ir konceptuali bei papuošianti miesto veidą.
Po plėtros dabartinį „L“ raidės formos pastato projektą pakeis stačiakampis, bus suformuota nauja prekybos alėja, kurios dėka lankytojų srautas prekybos centre galės judėti ratu. 30 tūkst. kvadratinių metrų ploto priestate įsikurs apie 60 naujų parduotuvių, maitinimo bei paslaugų operatorių, restoranų zonoje bus įrengta 450 kvadratinių metrų ploto lauko terasa, šalia prekybos centro suformuotos žaliosios zonos: parkeliai su vaikų žaidimo aikštelėmis, amfiteatru bei lauko prekybos vietomis, pastatyta daugiaaukštė automobilių stovėjimo aikštelė.
„Didžiąją „Megos“ plėtros etape pastatyto nuomojamo ploto dalį užims mados prekių (drabužių, avalynės ir aksesuarų) parduotuvės, likusioje dalyje įsikurs kitos parduotuvės bei paslaugų įmonės, nauji restoranai bei daugiau nei 9 tūkst. kvadratinių metrų ploto užimsiantis sporto ir sveikatingumo centras. Jau pasirašėme nuomos sutartį su vienu didžiausių tarptautinio mažmeninės drabužių prekybos tinklo operatoriumi „Hennes & Mauritz“ („H&M”), artimiausiu metu pristatysime kitų tarptautinių prekybos bei paslaugų operatorių prekių ženklus, planuojančius įsikurti išsiplėtusioje „Megoje“, – teigė bendrovės „Baltic RED“, valdančios prekybos ir laisvalaikio centrą „Mega“, rinkodaros vadovė Rasa Vyšniauskienė.
Po plėtros bendrasis „Megos“ nuomininkų skaičius išaugs iki 190-ies, o plotas padidės daugiau nei 40 procentų – iki 102 tūkst. kvadratinių metrų – „Mega“ taps didžiausiu prekybos ir laisvalaikio centru Vidurio Lietuvoje.
Statybos darbus planuojama pradėti 2015 m. antrąjį ketvirtį, baigti – 2016 metais. Investicinė bendrovė AB „Baltic Shopping Centers“ į „Megos“ plėtros projektą investuos 155 mln. litų (apie 45 mln. eurų).