Keliones vykdysianti agentūra naujienų portalui tv3.lt patvirtino, kad viskas suplanuota ir kol kas nėra priežasčių, kodėl skrydis turėtų neįvykti.
Pirmasis transatlantinis skrydis
„Šiandien kelionių organizatorius „Itaka“ paskelbė apie planuojamas keliones į Dominikos Respubliką žiemos sezonui. Tiesioginius skrydžius į Puntą Kaną vykdytų „LOT Polish Airlines“ Boeing 787 dreamliner‘iais.
Įdomus faktas, jog Dominikos Respublikos kurortas nuo Vilniaus yra toliau nei Niujorkas ar Tokijas“, – savo socialinio tinklo paskyroje pasidalijo Lietuvos lėktuvų stebėtojų puslapis „Lithuania planespotters“.
Jų teigimu, jei šis planas būtų įgyvendintas, skrydis Vilnius-Punta Kana būtų pirmasis tiesioginis transatlantinis skrydis Lietuvos civilinės aviacijos istorijoje.
Skraidys nuo rudens
Kaip naujienų portalą tv3.lt informavo kelionių organizatoriaus „Itakos“ pardavimų tinklo vadovė Daiva Strumskienė, skrydžiai iš tikrųjų bus ir kol kas nėra priežasčių, kodėl jie turėtų neįvykti.
„Nuo spalio pabaigos, 30 dienos, planuojama kelti didelius lėktuvus, kurie turi beveik 300 vietų ir vykdyti tiesioginius skrydžius iš Vilniaus oro uosto (į Dominikos Respubliką) su Dreamliner lėktuvu.
Tai bus LOT kompanijos užsakomasis lėktuvas, tad iki gruodžio vidurio, pusantro mėnesio, bus galimybė mėgautis tiesioginiais skrydžiais iš Lietuvos ir grožėtis Dominikos Respublika“, – naujiena pasidalijo D. Strumskienė.
Ji sako, kad tai kol kas – trumpalaikis projektas. Panašių jų būta ir anksčiau, tačiau skrydžiai iš Lietuvos į Puntą Kaną bus pirmieji transatlantiniai, gabenantys keleivius, Lietuvos istorijoje.
„Be abejo, mūsų rinkai visus metus turėti tokius didžiulius lėktuvus, vargu ar įmanoma.
(...) Prieš kelis metus turėjome į Madagaskarą kelis reisus, pandemija šiek tiek sutrukdė Zanzibaro projektą, bet Dominikos Respublika mes tikrai tikime, nes turėjome nemažai klientų iš Lietuvos, kurie ten praėjusią žiemą keliavo per mūsų įmonę Lenkijoje. Tuomet jie važiuodavo į Varšuvą ir skrisdavo tomis egzotinėmis kryptimis“, – sako D. Strumskienė.
Jos teigimu, kiekvieną kartą toks projektas, kai reikia vykdyti kelionę su dideliais lėktuvais egzotinėmis kryptimis, yra iššūkis.
„Bet tikime ir jau yra pardavimų, nors ką tik paskelbėme, bet matome, kad jau krenta užsakymai ir labai daug susidomėjimo“, – sako agentūros atstovė.
Ji prideda, kad skrydis į Karibų jūros ir Atlanto vandenyno sandūroje esančią salą iš Vilniaus truks apie 11 valandų, o bendras „viskas įskaičiuota“ 6 nakvynių kelionės paketas vienam asmeniui atsieis nuo 1419 eurų.
„(Lėktuve) yra ekonominė klasė, premium, verslo klasė, tai viskas tikrai patogu. Pats lėktuvas yra vienas naujesnių, kuriuos tos linijos turi transatlantiniams skrydžiams. Tai ir su ekranais, su maistu – viskas tvarkingai, taip sakant“, – prideda D. Strumskienė.
Apie salą
Kaip savo internetiniame tinklalapyje rašo kelionių organizatorius „Kelionių akademija“, Dominikos Respublika užima du trečdalius Hispaniola salos teritorijos.
Kai 1492 metais salą atrado Kristupas Kolumbas, joje gyveno tainų gentis. Kristupas Kolumbas įkūrė saloje nedidelį fortą ir pavadino jį La Navidad, rašoma agentūros tinklaraštyje.
„Dominikos Respublika garsėja puikiais paplūdimiais, kurie traukia jėgos aitvarų ir banglenčių sporto aistruolius. Ypač gražiais paplūdimiais garsėja Punta Kanos ir Puerto Platos kurortai. Šalies sostinė pasižymi įprastu didmiesčiams šurmuliu, o architektūroje jaučiamas istorijos palikimas.
Saloje daugybė krioklių, Samanos įlankoje sausio viduryje kasmet poruotis atplaukia kuprotieji banginiai, o mėgstantiems kopti kalnais puikiausiai tiks Cordillera aukštikalnės“, – rašo kelionių ekspertai.
Salos aprašyme agentūra prideda, kad klimatas šalyje – tropinis pasatinis. Vidutinė mėnesio oro temperatūra lygumose yra 25–27 °C, kalnuose – 18 °C. Karštomis vasaros dienomis slėniuose oras gali įkaisti iki 40 °C, o žiemą kalnų viršūnėse nukristi iki 0 °C.
„Lietingesnis laikotarpis trunka nuo gegužės iki spalio. Dažni uraganai (dažniausiai tarp rugpjūčio ir spalio, pietinėje pakrantėje)“, – dalijasi kelionių organizatorius.