Nacionalinis bilietų platintojas „Bilietai LT“ pirmąjį šių metų pusmetį pasiekė dvigubai didesnį augimą nei pernai per visus metus – sausio-birželio mėnesiais įmonės apyvarta siekė 15,3 mln. litų arba 30 proc. daugiau nei 2011 m. tuo pačiu laikotarpiu. Praėjusiais metais, lyginant su 2010 m., „Bilietai LT“ augimas siekė 25 proc.
Įmonės direktorės Aušros Mockaitės teigimu, sėkmingiems pusmečio rezultatams bei pardavimų augimui daugiausiai įtakos turėjo nuosekli pardavimų strategija, glaudūs santykiai su renginių organizatoriais ir diegiamos technologinės bilietų pardavimo naujovės.
„Nuolat siekiame renginių organizatoriams suteikti geriausias bendradarbiavimo sąlygas, todėl bilietų platinimo sistemos tobulinimas, panaudojant naujausias intuityvias interneto technologijas, yra neatsiejamas nuo kasdienės mūsų veiklos. Naujausias įrankis, kurį sukūrėme atsižvelgdami į renginių organizatorių poreikius, yra skirtas profesionalesnei pardavimų analizei, kuri leidžia matyti ne tik renginio lankomumą mūsų sistemoje, bet ir reklamos priemonių efektyvumą bei jų įtaką pardavimams“, – sakė A. Mockaitė.
Jos teigimu, pardavimų augimui teigiamos įtakos taip pat turėjo išaugęs šiltuoju metų laiku vykstančių renginių skaičius. Pirmąjį šių metų pusmetį „Bilietai LT“ išplatino bilietus į 1682 renginius visoje Lietuvoje, o tai yra 248 renginiais daugiau nei 2011 m. pirmąjį pusmetį.
„Pardavimai rodo, jog šiltasis metų laikas ypač palankus gastroles kurortuose vykdantiems teatrams ir festivaliams bei koncertams po atviru dangumi, kurie, lyginant su pernai tuo pačiu laikotarpiu, šiemet tapo dar populiaresni“, – sakė A.Mockaitė.
Atsižvelgdamas į augantį susidomėjimą tokio tipo renginiais ir siekdamas palengvinti bilietų įsigijimo procesą, bilietų platintojas „Bilietai LT“ atidarė dvi naujas kasas pagrindiniuose šalies kurortuose - Palangoje ir Nidoje.
Iš viso per pirmąjį šių metų pusmetį „Bilietai LT“ pardavė daugiau nei 400 tūkst. bilietų į renginius arba 38 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Bilietų pardavimai internetu 2011 m. pirmąjį pusmetį sudarė 29 proc., o šiemet – daugiau nei 40 proc. nuo bendros apyvartos.
A. Mockaitės teigimu, tokia tendencija rodo, jog renginių lankytojai bilietų įsigijimui vis dažniau renkasi el. parduotuvę. Tai patvirtina ir tarptautinės rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Baltic“ kas mėnesį atliekamos apklausos duomenys – elektroninė bilietų pardavimo svetainė www.bilietai.lt yra labiausiai lankoma el. parduotuvė Lietuvoje.
Anot „Bilietai LT“ vadovės, antrasis šių metų pusmetis taip pat nerodo artėjančios krizės požymių, ir, panašu, jog bus ne mažiau sėkmingas nei pirmasis. „Jau dabar prasidėjusi aktyvi prekyba bilietais į kalėdinius šių metų renginius rodo, jog susidomėjimas renginiais nemažėja ir vasaros renginius sėkmingai keičia rudens bei žiemos šventiniai renginiai“, - sako ji.
„Bilietai LT“ yra didžiausias bilietų platintojas Lietuvoje, turintis 68 kasų tinklą 16 Lietuvos miestų ir bendradarbioaujantis su daugiau nei 200 didžiausių pramoginių bei kultūrinių šalies renginių organizatorių.