Tinklo pardavimų rodiklis spalį sumažėjo pirmą kartą per beveik dešimtmetį, nes kompanija susidūrė su sunkia ekonomikos būkle užsienyje ir didėjančia konkurencija vidaus rinkoje.
Kompanijos pasaulinės pajamos daugiau nei 13 mėnesių veikiančiuose restoranuose spalį sumažėjo 1,8 proc. Pastarąjį kartą jos smuko 2003 metų kovą.
Šis rodiklis yra pagrindinis, nes jame neatsispindi duomenys apie naujus ir uždarytus restoranus. Jis atspindi pinigus, išleistus maistui tiek kompanijai priklausančiuose, tiek pagal frančizę veikiančiuose restoranuose.
Rodiklis sumažėjo visuose trijuose „McDonald's“ regionuose. Tiek JAV, tiek Europoje jis sumažėjo 2,2 proc. Regione, kurį sudaro Azija, Artimieji Rytai ir Afrika, jis smuko 2,4 proc.
„McDonald's“ direktorius Donas Tompsonas (Don Tompson) teigia, kad prastus rezultatus lėmė plintantys šių dienų pasaulinės rinkos iššūkiai.