• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Internetas jau yra daugelyje sričių tapęs pagrindine priemone, svarbiausiu darbo įrankiu, patogia sistema skirtingiems veiksmams atlikti. Augant interneto svarbai, pastebima, kad prekių įsigijimas ar pardavimas internetu taip pat įgauna vis didesnį pagreitį – vis daugiau lietuvių prekiauja arba perka ne išeidami iš namų, o naudodamiesi šiuolaikinėmis technologijomis. Kokius privalumus ir problemas pirkdami internetu įžvelgia patys vartotojai, vertina grupinio pirkimo portalo Kartu.lt ir parduotuvių bei aukcionų internete portalo Tuktuk.lt inicijuotas tyrimas.

REKLAMA
REKLAMA

Kartu.lt ir Tuktuk.lt tyrimo rezultatai atskleidžia, kad pirkėjai dažniausiai nusprendžia įsigyti daiktą, prekę ar paslaugą internetu dėl patogumo. Netgi 77 proc. tyrime dalyvavusių asmenų svarbiausia, kad jie nėra suvaržyti įprasto darbo laiko – internetu galima pirkti bet kuriuo paros metu, 67 proc. respondentų labiausiai vertina pirkimo internetu privalumą gauti daiktą tiesiai į namus. Vidutiniškai 7 iš 10–ies asmenų teikia pirmenybę pirkimui internetu, nes elektroninėje erdvėje parduodami daiktai kainuoja pigiau nei tradicinėse pardavimo vietose.

REKLAMA

Kitų Kartu.lt ir Tuktuk.lt respondentų nuomone, internetas – patraukli erdvė pirkti dėl šių dalykų (pateikiama prioritetų tvarka): perkant virtualiai taupomas laikas, yra prekių, kurių kitur gauti itin sunku ar netgi neįmanoma, pateikiamas didesnis nei tradicinėse parduotuvėse prekių asortimentas, neretai siūloma nemokama pristatymo į namus galimybė, pateikiama detali informacija apie gaminį ar siūlomą paslaugą ir pan.

REKLAMA
REKLAMA

Iš tyrimo rezultatų matyti, kad vyrai ir moterys skirtingai vertina pirkimą internetu. Vyrams pagrindinis faktorius apsisprendžiant, ar pirkti internetu, yra siūlomos mažesnės kainos, o moterys labiausiai vertina patogumą ir pristatymo į namus galimybę.

Nors dauguma teigiamai vertina pirkimą internetu, tačiau kai kurie įžvelgia ir tam tikrų problemų. Apie 30 proc. tyrime dalyvavusių asmenų teigia, kad jiems pritrūko informacijos apie produktą arba paslaugą, arba skundžiasi, kad teko ilgokai laukti, kol gavo savo pirkinį. Dalis respondentų liko nepatenkinti gautu daiktu, nes internete publikuota informacija juos suklaidino.

Remiantis tyrimo rezultatais, ilgai trukęs prekės pristatymas labiausiai nepatinka jaunesniems (15–24 metų) pirkėjams ir vyrams, o moterys lieka labiau nepatenkintos pačiais gautais pirkiniais.

Kartu.lt ir Tuktuk.lt informacija

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų