„Pirkome vandenį „Express Market“ parduotuvėje. Kasoje pamatėme, kad vandens kaina neatitinka tos, kuri nurodyta etiketėje prie prekės. Parodžius kasininkei, ji pasakė, kad lenkiškas vanduo pigesnis, o „Žalia giria“ brangesnis“, – prisiminė vyras.
Kauniečio atsiųstoje nuotraukoje matyti, kad prie prekės nurodyta 5 l talpos „Žalios girios“ butelio kaina siekia 1,16 Eur, o keturis butelius pirkęs vyras paklojo po 1,49 Eur už vienetą.
Anot jo, kasininkė nė nepažiūrėjo į etiketes. Užsiminus, kad „Žalia giria“ brangesnis, tačiau kasoje jis netikėtai dar „pabrango“, darbuotoja esą atsakė, kad kompiuteris taip muša ir viskas.
„Negražino permokėtų pinigų, bet kas labiausiai nustebino, kad lyg niekur nieko etiketę uždėjo atgal prie prekės. Kaimynai taip pat teigia kasoje ne kartą sumokėję daugiau negu nurodyta prie prekių. Tai yra klaidinanti kaina ir taip apgaudinėjami vartotojai“, – įspėjo skaitytojas.
Nepatenkintam klientui susisiekus su „Express Market“ atstovais, tiesa, prekybos centrų tinklo marketingo vadybininkė Rasa Adomaitienė suskubo atsiprašyti už nemalonią patirtį ir darbuotojų aplaidumą.
Ir „Kas vyksta Kaune“ adresuotame komentare teigiama, kad su parduotuvės vadove nedelsiant susisiekta, o kaunietis gali atvykti į parduotuvę bet kuriuo jam patogiu metu – R. Adomaitienė pažadėjo, kad žmogui bus grąžintas ne tik kainų skirtumas, bet visa už vandenį sumokėta suma.
„Imsimės griežtesnės darbuotojų kontrolės ir tikimės, jog tokia situacija daugiau nepasikartos“, – teigė „Express Market“ marketingo vadybininkė.