Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Tą parsidavėlį A. Paleckį apskritai išsiųst iš Lietuvos be teisės sugrįžti.
Piketai ir prisidėjęs"Frontas" rodo nepasitenkinimą Vilniaus savivaldybe. Tai gal Vilniaus meras nepaiso rinkėjų daugumos valios?Tik niekaip nereaguoja Prezidentė ,Seimas ,Vyriausybe.Ar jie čia ne prie ko,ar tai valstybėlė valstybėje?
nesuprantu žmoniu kvailumo na dabar tai grafikai yra patogesni negu buvo vis kažkas visiems negerai
Deja ir dabar tiek nauji autobusai, tiek seni troleibusai pilni bomzu, ir jie uz nieka nemoka...o va tu pabandyk nenusipirkti biletelio, ir dar uz tokia kaina :D Kontrolieriams irgi nosi raukia, net sujudint toki baisu, nes smarve pasklinda dar labiau.
Teko paskaiciuoti, kad pigiau vaziuoti savo automobiliu, nei viesuoju trasnportu. O kur dar, patogumas. Vienintelis minusas didejantys kamsciai, bet ir cia galima atrasti pliusu, ilgiau pabendrauji su vaikais, gali paklausyti megstamos muzikos, gali net pavakarieniauti (jei pro sali uzsuksi i greito maisto restorana), gali paklausyti audio knyga, ar pradeti mokytis naujos uzsienio kalbos, net filmus ar filmukus per ismaniuosius telefonus...tikriausiai daug ideju dar liko ir nepaminetu :D
Tik zinot baisu, kad valdzia nesugalvotu dar kokio nors absurdisko mokescio, ar draudimo del automobiliu kiekio tenkancio seimos nariams ir pan :D
Del tramvajaus tai visai patylesiu...nes didesnio absurdo ir zingsnio as atgal i praiti nesugalvociau :D O musu "sviesios galvos" kaip matau gali :D suprasciau jei kalba eitu apie metro atkarpas po zeme, bet kai kalbama apie tramvaju, man net nebejuokinga darosi...jus isvaizduojat kiek jie prisides prie kamsciu sudarymo??? Jei linijas tranvajaus ties, tai tikrai nepakabins virs esanciu keliu kyboti ore, o tiesiog atims dali pravaziuojamosios dalies...jeee, atgal i praeiti!!! Pasidziaukime visi :D:D:D Ir dar o kiek gi kainuotu tokiu transportu pasivezyti??? Ar buvo atlikta rinkos analize??? Eilini karta isplaus pinigelius ir vel bandys uzkaisioti nezinia is kur ir kaip...
Teko paskaiciuoti, kad pigiau vaziuoti savo automobiliu, nei viesuoju trasnportu. O kur dar, patogumas. Vienintelis minusas didejantys kamsciai, bet ir cia galima atrasti pliusu, ilgiau pabendrauji su vaikais, gali paklausyti megstamos muzikos, gali net pavakarieniauti (jei pro sali uzsuksi i greito maisto restorana), gali paklausyti audio knyga, ar pradeti mokytis naujos uzsienio kalbos, net filmus ar filmukus per ismaniuosius telefonus...tikriausiai daug ideju dar liko ir nepaminetu :D
Tik zinot baisu, kad valdzia nesugalvotu dar kokio nors absurdisko mokescio, ar draudimo del automobiliu kiekio tenkancio seimos nariams ir pan :D
Del tramvajaus tai visai patylesiu...nes didesnio absurdo ir zingsnio as atgal i praiti nesugalvociau :D O musu "sviesios galvos" kaip matau gali :D suprasciau jei kalba eitu apie metro atkarpas po zeme, bet kai kalbama apie tramvaju, man net nebejuokinga darosi...jus isvaizduojat kiek jie prisides prie kamsciu sudarymo??? Jei linijas tranvajaus ties, tai tikrai nepakabins virs esanciu keliu kyboti ore, o tiesiog atims dali pravaziuojamosios dalies...jeee, atgal i praeiti!!! Pasidziaukime visi :D:D:D Ir dar o kiek gi kainuotu tokiu transportu pasivezyti??? Ar buvo atlikta rinkos analize??? Eilini karta isplaus pinigelius ir vel bandys uzkaisioti nezinia is kur ir kaip...
Durni tie Lietuviai. Taline ir Rygoje zmones nebevazineja viesuoju transportu nors jis ir yra nemokamas. Spekit kodel? - Valkatos ten apsigyveno, jeigu norit vazinet smirdinciuose naujuose autobusuose, tai piketuokit toliau.
REKLAMA
REKLAMA
Piketas dėl viešojo transporto reformų: mere, nemoki dirbti – pasitrauk!