Pietų Korėjos asmens duomenų apsaugos komisija pranešė, kad „Meta“ pažeidė įstatymus, draudžiančius be aiškaus sutikimo naudoti informaciją apie naudotojų politines pažiūras, religinius įsitikinimus ir lytinį gyvenimą.
Komisija pridūrė, kad „Meta“ surinko jautrią informaciją iš maždaug 980 tūkst. Pietų Korėjos „Facebook“ vartotojų profilių.
Ši informacija apima naudotojų religinius įsitikinimus ir tai, ar jie palaiko romantinius santykius su tos pačios lyties asmeniu.
Pasak komisijos, įrodyta, kad „Meta“ šią informaciją perdavė reklamdaviams. Manoma, kad ja naudojosi apie 4 tūkst. reklamdavių.
Pareigūnai teigė, kad „Meta“ analizavo naudotojų elgsenos duomenis, įskaitant „Facebook“ pamėgtus puslapius ir paspaustas reklamas. Pranešama, kad informacija buvo naudojama kuriant tikslinę reklamą tokiomis jautriomis temomis kaip transseksualumas, homoseksualumas ir Šiaurės Korėjos perbėgėliai.
Komisija sakė, kad be baudos „taip pat nurodė bendrovei nustatyti teisinį jautrios informacijos tvarkymo pagrindą, įgyvendinti saugos priemones ir uoliai reaguoti į vartotojų prašymus leisti susipažinti su surinktais jų asmens duomenimis“.
Sprendimas yra „svarbus tuo, kad juo užtikrinama, jog užsienio subjektai, teikiantys pasaulines paslaugas, privalo laikytis (Pietų Korėjos) Apsaugos įstatyme nustatytų įpareigojimų, susijusių su jautrios informacijos tvarkymu“.