„Žmonės visada ieško, kur geriau, ir numerio perkėlimo paslauga jiems leidžia be rūpesčių pakeisti operatorių ir sutaupyti. Stengiamės, kad mūsų sąlygos visada būtų geriausios. Rezultatai rodo, kad klientai tai vertina“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Pasak jo, rinkdamiesi mobiliojo ryšio operatorių, vartotojai vertina paslaugų kainas ir kokybę, tad nuoseklus klientų skaičiaus augimas yra vienas svarbiausių rodiklių. Jis rodo, kad žmonės paslaugomis patenkinti.
Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Tele2“ 2G tinklas yra didžiausias ir apima 98,7 proc. Lietuvos. „Tele2“ 3G ryšio tinklas apima beveik 70 proc. Lietuvos teritorijos ir yra antras pagal dydį.
Aktyvus numerio perkėlimas per 2013 m. prisidėjo prie bendro „Tele2” klientų skaičiaus augimo. Operatoriaus duomenimis, jo klientų skaičius trečiąjį ketvirtį pasiekė 1,86 mln. – 4,3 proc. daugiau nei prieš metus. Ypač daug augo verslo klientų skaičius – 13 proc., iki 129,8 tūkst.
Numerio perkėlimo paslauga Lietuvoje pradėta teikti 2006 m. Aktyviausiai savo operatorius vartotojai keitė 2009 m. pavasarį.
Bendrovės „RAIT“ 2013 m. lapkričio mėn. atliktos reprezentatyvios apklausos duomenimis, „Tele2“ paslaugomis naudojasi beveik pusė apklausos dalyvių.
Paskutiniais mėnesiais pirmauja „Bitė“
Gruodis buvo antras mėnuo iš eilės, kuomet daugiausiai lietuvių savo numerį kėlė į telekomunikacijų bendrovę „Bitė Lietuva“, rodo centrinės numerių perkėlimo duomenų bazės „Mano numeris“ duomenys. Paskutinį praėjusių metų mėnesį į šio operatoriaus tinklą perkelti 9787, į „Tele2“ – 8711, o į „Omnitel“ – 3128 numeriai.
„Mūsų klientų skaičius taip sparčiai augti pradėjo nuo praėjusių metų lapkričio, kai pristatėme neribotų pokalbių planą „Laisvė“. Jis panaikino kainų skirtumus tarp skirtingų operatorių, todėl klientai renkasi tą, kuris teikia daugiausiai pridėtinę vertę kuriančių paslaugų. Šioje srityje esame lyderiai“, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Fredas Hrenchukas.
„Bitės“ klientai neturi ilgalaikių sutarčių, gali naudotis realaus laiko išlaidų kontrole ir telefonų garantiniu „Be rūpesčių“, jiems suteikiama tikslios sąskaitos garantija. Jie taip pat gali apdrausti savo telefoną nuo nelaimingų atsitikimų, naudotis paslauga „Rūpestingi tėvai“ ir visus kylančius klausimus išspręsti vieno skambučio metu. „Mano numeris“ duomenimis, iš viso per gruodį „Bitės“ klientų skaičius išaugo 3745. Per šį laikotarpį „Tele2“ vartotojų skaičius augo mažiau – 2709, o „Omnitel“ – sumažėjo beveik 6 tūkstančiais.
Per lapkritį „Bitės“ paslaugas, perkeldami savo numerį iš kito operatoriaus, pasirinko 10212 klientų. Per šį laikotarpį „Tele2“ pasiūlymus priėmė 8126 vartotojai, o „Omnitel“ – 2722. Tuo tarpu iš „Bitės“ išėjo 5625 klientai, o kitus du operatorius paliko daugiau vartotojų – su „Tele2” atsisveikino 5868, o „Omnitel“ neteko 8567 klientų.