Biuro prekių kompanija „Officeday“ baigė praėjusiais metais vykdytą veiklos reorganizaciją ir pasiekė 56,5 mln. litų konsoliduotą apyvartą.
„Didžiausią dėmesį skyrėme mažmeninės prekybos plėtrai bei pagrindinių įmonės veiklų reorganizavimui: atsisakėme tokių nepelningų sričių, kaip prekyba personaliniais kompiuteriais, rinkai pristatėme pirmąjį „Officeday“ privatų biuro prekių ženklą „Talex“. Stabilūs pardavimai bei vis didėjantis klientų skaičius rodo, kad pasirinkome teisingą strategiją“, – pasakojo „Officeday“ generalinis direktorius Tomas Mačernis.
Kompanijos pranešime spaudai teigiama, kad pernai bendrovė tapo didžiausio biuro prekių aprūpinimo tinklo „Officeday“ Baltijos šalyse ir Suomijoje dalimi. Metų pabaigoje šis tinklas įdiegė bendrą visoms trims šalims logistikos sistemą. Kompanijos investicijos į šią sistemą vien tik Lietuvoje sudarė 3 mln. litų.
Praėjusiais metais „Officeday“ atidarė naują parduotuvę Kaune. Mažmeninės prekybos tinklo plėtrai ir koncepcijos pakeitimui kompanija skyrė 2 mln. litų.
T. Mačernio teigimu, sparčiausiai – apie 30 proc. – pernai augo kompanijos buities ir maisto prekių pardavimas.
„Pardavimai internetu padidėjo 7 proc. ir pasiekė 20 mln. litų. „Pardavimų augimą lėmė vis labiau populiarėjanti prekyba biuro prekėmis „Officeday“ elektroninėje biuro aprūpinimo sistemoje. Be to, vis daugiau įmonių, taupydamos išlaidas, pasirinko vieną biuro reikmenų tiekėją ir dabar iš mūsų perka tiek kanceliarines, tiek švaros, higienos bei maisto prekes“, – teigė T. Mačernis.
Šiemet numatyta toliau investuoti į tolimesnę mažmeninės prekybos tinklo plėtrą šalyje ir naujų veiklos sričių vystymą: logistikos paslaugų trečiosioms šalims teikimą ir naujų kompleksinių sprendimų biurui kūrimą. Šiemet tikimasi pasiekti 58 mln. litų apyvartą.