„Praėjusiais metais šalies alaus ir apskritai alkoholinių gėrimų rinkos apimtys gerokai traukėsi. Lemiamą įtaką tam turėjo pakitusi stipresnio alaus pakavimo tvarka. Nepaisydami permainingos padėties, sugebėjome išlaikyti stabilius pardavimus, bei sustiprinti savo pozicijas ne tik alaus, bet ir kitose rinkose“, – teigia Marius Horbačauskas, „Volfas Engelman“ generalinis direktorius.
Anot M. Horbačausko, šalies alkoholio rinkos mažėjimas turėjo įtakos ir bendriems bendrovės pardavimų rodikliams. „Volfas Engelman“ įvairių kategorijų gėrimų pardavimai į rinką praėjusiais metais sudarė 68,9 mln. litrų, tai yra 1,1 proc. mažiau nei 2012 m., kai siekė 69,7 mln. litrų. Kita vertus, bendrovės pardavimai paskutinį praėjusių metų ketvirtį žymiai šoktelėjo į viršų ir aplenkė 2012 metų atitinkamą laikotarpį.
Pagal užimamą rinkos dalį bendrovė Lietuvoje išlieka aiški rinkos lyderė kokteilių ir giros segmente, o pagal sidro pardavimus patenka tarp dviejų stipriausių rinkos žaidėjų. 2013 m. pabaigoje „Volfas Engelman“ užimama alkoholinių kokteilių rinkos dalis viršijo 43 proc., giros – 37 proc., o sidro – 34 proc.
Labiausiai iš visų bendrovės produktų kategorijų pernai augo lengvųjų gėrimų pardavimai – daugiau nei 19 proc. Į šią kategoriją patenka kompanijos siūloma gira ir nealkoholiniai gėrimai, pažymėti tokiais pasaulyje gerai žinomais prekių ženklais kaip „Angry Birds“ ir „Hello Kitty“.
Kokteilių pardavimai pernai padidėjo 18 proc. Į šį segmentą patenka tokie „Volfas Engelman“ siūlomi gėrimai kaip „Beach“, „A.Le.Cog“, „Jamaica“, „G:N“, „Smile“ kokteiliai.
Šalies sidro rinka pernai traukėsi 21 proc., o „Volfas Engelman“ šio gėrimo pardavimai susitraukė gerokai mažiau – 14 proc.
Per 2013 m. bendrovės pajamos sudarė 118 mln. Litų ir liko nepakitusios nuo 2012m., nepaisant ženkliai sumažėjusios rinkos.