„Bendrovės vadovybės vertinimu, pajamos 2023 metais gali mažėti, nes tranzitinių krovinių apimties kritimas gali būti nepilnai kompensuotas kitų krovinių apimties augimu“, – Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje teigia įmonė.
Anot jos, pagrindiniai įmonės klientai yra Lietuvos ir užsienio įmonės, kurioms nėra taikomos sankcijos, tačiau situacija kasdien keičiasi, todėl norint stabiliai dirbti reikia būti lankstiems.
„Bendrovės vadovybė kasdien stebi besikeičiančią situaciją ir pagal poreikį priima sprendimus, kad užtikrintų stabilią bendrovės veiklą“, – rašoma ataskaitoje.
2022 metais įmonės pajamos augo 30 proc. iki 6,5 mln. eurų (2021 metais – 5 mln. eurų), jos pelnas augo 77 proc. iki 1,6 mln. eurų (0,9 mln. eurų).
Malkų įlankos terminalas pernai perkrovė 1 mln. tonų įvairių krovinių – tiek pat, kaip ir 2021 metais. Jo vadovas Julius Kiršis sausį teigė, kad krovos apimtis pernai pavyko išlaikyti greitai reagavus į karo Ukrainoje paveiktą rinkos situaciją bei pastačius naują krovinių saugojimo sandėlį.
Pernai žemės ūkio produktų ir granulių krova augo 10 proc. iki 686 tūkst. tonų, vien grūdų krova sudarė 20 proc. visų uoste krautų grūdų, o medienos krova sumažėjo 16,5 proc. iki 217 tūkst. kub. metrų.
Metinis terminalo krovos pajėgumas siekia iki 2,5 mln. tonų.
Klaipėdos terminalo grupė vienija krovos, logistikos, krovinių ekspedijavimo ir laivų agentavimo įmones, jame metų pabaigoje dirbo 40 darbuotojų, o šiuo metu – 23.