Jiems įmonė išmokėjo daugiau nei 358 tūkst. eurų – beveik penktadalį planuotos sumos, BNS pranešė bendrovė. Kompensacijoms „Perlas Energija“ buvo numačiusi skirti 2 mln. eurų.
Kitus nepriklausomus tiekėjus pasirinkę buvę įmonės klientai dėl kompensacijų už laikotarpį nuo rugsėjo iki gruodžio galėjo kreiptis iki sausio 20-osios.
„Klientai sąskaitas už elektrą iš kitų tiekėjų įprastai gauna iki mėnesio 10-os dienos, tad numatėme sausio 20-ąją kaip dieną, iki kurios klientai turėtų pakankamai laiko pateikti elektros sąskaitas kompensacijai apskaičiuoti. Esant pateisinamoms priežastims, (...) darbo grupė išimtine tvarka svarstys atvejus, kai duomenys kompensacijai gauti pavėluoti pateikti“, – komentare BNS teigė įmonės rinkodaros vadovė Ona Girčienė.
Bendrovės „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) atstovas Paulius Kalmantas sausio pradžioje BNS teigė, kad kitus tiekėjus iki tol buvo pasirinkę apie 118,4 tūkst. buvusių „Perlas Energijos“ klientų, dar 13,6 tūkst. gauna garantinio tiekimo paslaugą, o 46 tūkst. priklauso trečiajam rinkos liberalizavimo etapui ir grįžo į visuomeninį tiekimą.
BNS skaičiavimais, kompensacijos išmokėtos 22,5 proc. kitus tiekėjus pasirinkusių buvusių įmonės klientų. Jiems iki praėjusių metų pabaigos „Perlas Energija“ kompensuoja skirtumą tarp buvusios fiksuotos įmonės kainos ir naujo tiekėjo kainų, bet ne daugiau kaip 6,3 cento už kilovatvalandę.
Kompensacijos pradėtos mokėti 2022 metų spalio 10 dieną.
Tuo metu į garantinį tiekimą patekusiems buvusiems įmonės klientams, pasak P. Kalmanto, iš valstybės biudžeto rugsėjį–gruodį išmokėta beveik 5,9 mln. eurų: 3,3 mln. eurų – rugsėjį, 1,4 mln. eurų – spalį, 0,5 mln. eurų – lapkritį ir 0,7 mln. eurų – gruodį.
Anksčiau vieną mažiausių tarifų siūliusi „Perlas Energija“ rugpjūčio pradžioje pakeitė beveik visų 180 tūkst. klientų fiksuotos kainos sutartis ir perkėlė juos su biržos kaina susietą planą.
„Perlas Energijos“ vadovas Vilnius Juraitis sausio pradžioje BNS teigė, jog pasibaigus su bendrove susijusiems teisiniams procesams ji bus likviduota.