• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Įsipareigojimų klientams nesugebėjusi įvykdyti ir veiklą sustabdžiusi nepriklausoma elektros tiekėja „Perlas Energija“ per du mėnesius sulaukė beveik 14 tūkst. buvusių klientų prašymų kompensuoti kainos skirtumą. Jiems įmonė išmokėjo daugiau nei 141 tūkst. eurų.

Įsipareigojimų klientams nesugebėjusi įvykdyti ir veiklą sustabdžiusi nepriklausoma elektros tiekėja „Perlas Energija“ per du mėnesius sulaukė beveik 14 tūkst. buvusių klientų prašymų kompensuoti kainos skirtumą. Jiems įmonė išmokėjo daugiau nei 141 tūkst. eurų.

REKLAMA

Šiuos skaičius BNS pateikė įmonės vadovas Vilius Juraitis. Kompensacijoms įmonė buvo numačiusi 2 mln. eurų. 

Bendrovės „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) atstovas Paulius Kalmantas BNS teigė, kad kitus tiekėjus iki šiol pasirinko apie 114,5 tūkst. buvusių „Perlas Energijos“ klientų, dar 17,5 tūkst. gauna garantinio tiekimo paslaugą, o 46 tūkst. priklauso trečiajam rinkos liberalizavimo etapui ir grįžo į visuomeninį tiekimą. 

Pasak V. Juraičio, „Perlas Energijai“ pranešus apie stabdomą veiklą, bendrovės klientai apie galimybę gauti kompensacijas buvo informuoti elektroniniu paštu, naujienlaiškiu, įmonės paskyrose socialiniuose tinkluose bei interneto svetainėje. 

REKLAMA
REKLAMA

„Perlas Energijos“ klientų aptarnavimo specialistai dirba ir atsako į klientams kylančius klausimus, padeda suprasti kompensavimo mechanizmą ir pateikti prašymą kompensacijai gauti, atsakymus klientai gali gauti ir „Perlas“ terminaluose“, – BNS teigė V. Juraitis.  

REKLAMA

BNS skaičiavimais, dėl kompensacijų kreipėsi 12 proc. kitus tiekėjus pasirinkusių buvusių įmonės klientų. Jiems iki šių metų pabaigos įmonė kompensuoja skirtumą tarp buvusios fiksuotos kainos ir naujo tiekėjo kainų, bet ne daugiau kaip 6,3 cento už kilovatvalandę.

Kompensacijos pradėtos mokėti spalio 10 dieną, o dėl jų, kaip anksčiau teigė V. Juraitis, vartotojai iškart už keturis mėnesius galės kreiptis ir sausį.  

REKLAMA
REKLAMA

Pasak ESO atstovo P. Kalmanto, į garantinį tiekimą patekusiems įmonės klientams iš valstybės biudžeto už spalį išmokėta 1,4 mln. eurų (su PVM). Už rugsėjį jiems buvo išmokėta 3,3 mln. eurų.

Lapkričio pradžioje Energetikos ministerija prognozavo, kad daugėjant kitą tiekėją pasirinkusių klientų už lapkritį kompensacijoms reikės apie 600 tūkst. eurų. Naujausių prognozių ministerija BNS nepateikė.

Anksčiau vieną mažiausių tarifų siūliusi „Perlas Energija“ rugpjūčio 5 dieną pranešė keičianti beveik visų 180 tūkst. klientų sutartis – pasirinkę fiksuotas kainas buvo perkelti į kintamos kainos planą, kurio tarifai priklauso nuo kainos biržoje. Augant elektros kainoms, jos pati negaminanti įmonė tapo nepajėgi vykdyti įsipareigojimų ir veiklą sustabdė rugsėjo 1-ąją. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų