• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvoje praūžė krepšinio virusas – „Eurobasket 2015”, kuris prekybininkus džiugina ne tik rinktinės iškovotais sidabro medaliais, bet ir padidėjusiais pardavimais.

50

Lietuvoje praūžė krepšinio virusas – „Eurobasket 2015”, kuris prekybininkus džiugina ne tik rinktinės iškovotais sidabro medaliais, bet ir padidėjusiais pardavimais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Didieji prekybos tinklai vienareikšmiškai teigia, kad šiais metais Europos krepšinio čempionato sirgaliai buvo išlaidesni ir sau leido daugiau nei įprastai.

REKLAMA

Prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, šių metų Europos krepšinio čempionato sirgaliai itin aktyviai pirko sirgalių ir tautinę atributiką. Pastarosios paklausa labiausiai – daugiau nei 30 proc. – išaugo prieš finalines varžybas. Šiemet krepšinio čempionato metu tinkle jau nupirkta beveik 3000 vnt. sirgalių sirenų, beveik 2000 specialiai šiam čempionatui skirtų kamuolių bei daugiau nei 1.5 tūkst. vnt. veido dažų. Daugiausia iš visų krepšinio atributų parduota ant automobilių ir jų veidrodėlių tvirtinamų vėliavėlių – daugiau nei 2000 vnt. Sirgalių atributikos pardavimų augimas dar fiksuojamas ir šiandien, nes sirgaliai ruošiasi sidabrinės rinktinės sutiktuvėms.

REKLAMA
REKLAMA

„Išaugę pardavimai tinklo parduotuvėse pastebimi ir užkandžių lentynose. Užkandžių pardavimai, priklausomai nuo jų rūšies, krepšinio čempionato metu išaugo nuo kelių iki keliolikos kartų. Ypatingas užkandžių pardavimų augimas užfiksuotas finalinių rungtynių dieną“, - pasakojo prekybos tinklo „Maxima“ atstovė Renata Saulytė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Prekybos tinklo „IKI“ viešųjų ryšių vadovas Andrius Petraitis pasakojo, kad pagal prekes ir kiekius, gali manyti, kad nemaža dalis krepšinio mylėtojų rungtynes šiais metais stebėjo namuose su užkandžių stalais.

REKLAMA

„Lyginant pardavimus pirmąsias rugsėjo savaites, kai šiemet vyksta Europos krepšinio čempionatas, su pernai metų tuo pačiu laikotarpiu matome, kad labiausiai augo užkandžių ir lengvo alkoholio gėrimų pardavimai – keptos duonos pardavimai augo net apie 75 proc., alyvuogių – apie 70 proc., traškučių pardavimai augo apie 22 proc., riešutų – apie 20 proc., dešrų gaminių – apie 25 proc., kai kurių rūšių sūrio – apie 30 proc. Taip pat maždaug penktadaliu augo alaus pardavimai”, - teigė A. Petraitis.

REKLAMA

Pasak „Maxima“ atstovės, šio tinklo parduotuvėse sūdytų ir natūralaus skonio riešutų pardavimai per finalines varžybas išaugo 15 proc., bulvių traškučių 17 proc. Apie 6 proc. daugiau parduota sūrio, o rūkytų mėsos ir žuvies gaminių – apie 10 proc. daugiau.

„Šiais metai prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pastebimas ir sveikesnių užkandžių – riešutų, džiovintų vaisių bei riešutų su skoniu pardavimų augimas. Riešutų ir džiovintų vaisių pardavimai ūgtelėjo keliais procentais, o štai riešutų su skoniu – net penktadaliu. Gana stabilūs išliko ir keptos duonos pardavimai“, - tikino R. Saulytė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

tv3.lt primena, kad sekmadienį Lietuvos rinktinė Europos krepšinio čempionato finale nusileido Ispanijos ekipai rezultatu 63:80. Nepaisant pralaimėjimo, Lietuva užsitikrino vietą kitais metais vyksiančiose Rio de Žaneiro Olimpinėse žaidynėse.

Sidabro medalius iškovoję krepšininkai į Vilnių grįžta pirmadienį vakare. Jų sutikimą Rotušės aikštėje galėsite tiesiogiai žiūrėti portale tv3.lt arba TV3 televizijos kanalu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų