Per metus žymiai pabrango reklama socialiniame tinkle „Facebook“, rašo verslo dienraštis „The Financial Times“.
Rinkodaros agentūros „TBG Digital“ duomenimis, vieno paspaudimo ant reklamos „Facebook“ tinkle kaina per metus išaugo daugiau nei 74 proc. Agentūra tyrimą atliko Jungtinių Valstijų, Didžiosios Britanijos, Prancūzijos ir Vokietijos rinkose.
Kitos rinkodaros bendrovės „Efficient Frontier“ atliktas tyrimas taip pat patvirtino, kad reklama „Facebook“ tinkle smarkiai pabrango. Bendrovės atliktas tyrimas parodė, kad vieno paspaudimo ant reklamos „Facebook“ tinkle kaina vien per antrąjį metų ketvirtį, palyginus su pirmuoju, išaugo 22 proc.
„Manome, kad per metus reklamos kaina „Facebook“ tinkle, palyginti su praėjusiais metais, išaugs 80 proc.“, - sakė „Efficient Frontier“ pasaulinės rinkodaros vadovas Jonathanas Beestonas.