Gaiviųjų gėrimų gamintoja „Pepsi“ nutraukė sutartį su reklamos agentūra BBDO po 48-erių bendradarbiavimo metų. Tai – vienas ilgiausių bendro darbo atvejų visoje reklamos rinkos istorijoje.
Naujai paskelbtą „Pepsi“ kūrybinės agentūros konkursą laimėjo „Omnicom“ grupei priklausanti TBWA. Beje, tai pačiai grupei priklauso ir pati BBDO. Ji savo konkurentei pralaimėjo 60 mln. JAV dolerių siekiantį kontraktą.
BBDO dirbti su „Pepsi“ pradėjo 1960 metais. Nuo to laiko „Pepsi“ ne tik keitė šūkius, tačiau ir bendradarbiavo su ryškiausiomis žvaigždėmis, tarp kurių – Cindy Crawford, Ray‘us Charlesas, Britney Spears, Michalas Jacksonas ir kt.
„Pepsi“ tikisi, kad TBWA įkvėps prekės ženklui šviežios jėgos, ką pastaroji suteikė savo klientui „Apple“ – būtent ši agentūra sukūrė žymiąsias „Mac vs PC“ reklamas.