Anot pranešimo, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, grynasis pelnas sumenko nuo 417 mln. iki 403 mln. eurų, įplaukoms augus 9,2 proc. iki 6,989 mlrd. eurų.
Kiekybine išraiška pardavimai sumenko 3 proc., o vien tik „Heineken“ prekės ženklo – padidėjo 2,3 procento.
Pardavimai Afrikos, Artimųjų Rytų ir Rytų Europos rinkose sumažėjo 8,3 proc., Azijos ir Ramiojo vandenyno – 10,5 proc., Vakarų Europoje – 2,3 proc., tuo tarpu Amerikoje – augo 3,4 procento.
Bendrovė vis dar tikisi veiklos pelno augimo 2023-aisiais 5-9 procentais.
„Heineken“ produkciją realizuoja daugiau kaip 190 valstybių, o jos prekės ženklų portfelyje jų – per 300, įskaitant „Heineken“, „Amstel“, „Anchor“, „Biere Larue“, „Bintang“, „Birra Moretti“, „Cruzcampo“, „Desperados“, „Dos Equis“, „Foster's“, „Newcastle Brown Ale“, „Ochota“, „Primus“, „Sagres“, „Sol“, „Star“, „Strongbow“, „Tecate“, „Tiger“, „Zywiec“.
„Heineken“ rinkos vertė nuo šių metų pradžios išaugo 16,2 proc. iki 57,4 mlrd. eurų.