Konditerijos bendrovė „Javinė" šiemet padidino eksportą ir dabar į užsienio rinkas išveža daugiau nei pusę savo produkcijos. Lietuvoje parduodamus gaminius bendrovė ėmė žymėti madingu užrašu "be E" ir metus planuoja baigti su didesne apyvarta negu pernai, rašo „Verslo žinios".
„Visada gaminome be konservantų ir nemanėme, kad tai reikia kaip nors ypatingai pabrėžti. Retas vartotojas skaito gaminio sudėtį, bet ryškus užrašas, skelbiantis, kad produktas be konservantų, turi didelę įtaką pardavimams", - sako Vitalija Freitakaitė, „Javinės" vadovė.
Įmonė dirba pelningai. Anot V. Freitakaitės, į 2008 m. vėžes dar nepavyko grįžti, tačiau pardavimai didesni ne vien Lietuvoje, - ir užsienyje.
"Javinė" šiemet padidino eksportą - nuo maždaug 40 proc. iki 60 proc. Įmonė rado naujų klientų Australijoje, Graikijoje, Ispanijoje, bet pagrindinės eksporto rinkos - JAV, Anglija ir Vokietija.