Kaip kuriamas verslas, Rūta Bairašauskienė nusimano. Ji ir pardavimų, ir projektų vadovė, dirbusi didelėse įmonėse. Moteris pagaliau ryžosi pristatyti ir savo verslo idėją. Įmonės „Nanaga“ vadovė pristatė naujieną grožio industrijoje – gelinių lipdukų manikiūrą.
„Čia visiškai mano tema“, – išvydęs produktą juokėsi vienas „ryklių“ Gediminas Kvietkauskas.
Rūta pasakojo, kad šiuo produktu, kuris išpopuliarėjo Pietų Korėjoje, susidomėjo pati, kai pavargo eikvoti laiką ir pinigus nagų meistrės paslaugoms. Šį manikiūrą esą gali pasidaryti bet kas – tiesiog namuose – ir jis išsilaiko net keletą savaičių.
„Europoje nėra nei vieno prekės ženklo, kuris turėtų savo nuosavo dizaino gelinius lipdukus nagams“, – teigė Rūta.
Pradėjusi lipdukais prekiauti prieš kelis mėnesius, Rūta neinvestavo į reklamą ir vykdė organiškus pardavimus. Pagaliau nusprendus investuoti į reklamą, produktas pagavo žinomos nuomonės formuotojos Dainos Bosas dėmesį. Tuomet buvo iššluotas visas „Nanaga“ sandėlis.
Tačiau investuotojams visgi kilo klausimų dėl produkto išskirtinumo.
„Ar aš pažiūrėjęs ir pamatęs, kad čia viskas fainai, negaliu paimti, susirasti produkto Kinijoje, atsisiųsti, uždėti kitą logotipą ir pardavinėti?“ – klausė G. Kvietkauskas.
Ar Rūtai pavyko įtikinti investuotojus, pamatykite „Rykliai. Lietuva“ transliacijoje, esančioje straipsnio pradžioje.
Rūtos pristatymą žiūrėkite čia: