• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Užvakar Vilniuje prasidėjo kas antrus metus vykstanti tarptautinė transporto ir logistikos paroda „TransBaltica“. Šiemet paroda nuvylė ir jos dalyvius, ir lankytojus – pagrindinė parodos salė pustuštė, tad dalyvių išpirkti plotai veikiausiai neduos laukto rezultato. Prie įmonių stendų sustoja tik vienas kitas potencialus klientas. „Litexpo“ parodų centre šiandien žmones galima nesunkiai suskaičiuoti, lauke irgi beveik tuščia – kur seniau būdavo išrikiuoti sunkvežimiai, priekabos ir kita technika, dabar dėmesį atkreipia tik žaismingas antikrizinis automobiliukas, „Linavos serviso“ už beveik 20 000 Lt parduodamas keturratis, ir akinių nuo saulės kioskelis.

REKLAMA
REKLAMA

Ryte vykusiame seminare, skirtame intelektualių transporto sistemų (ITS) plėtrai aptarti, irgi dalyvavo ne daug žmonių – į jį neatvyko net LR Susisiekimo ministras E. Masiulis, turėjęs atidaryti konferenciją.

REKLAMA

Kalbinti parodos dalyviai sako, kad šiemet, jei lygintume su 2008-aisiais metais, nuotaikos liūdnos – netgi nemokamas įėjimas į „TransBaltica“ nepriviliojo potencialių klientų. Prie stendų dažniausiai prieina moksleiviai ir studentai, kurie atvyko tiesiog praleisti laiką.

Antanas Mineikis „Timex“ (UTA) vykdantysis direktorius sako, kad mažesnis susidomėjimas paroda – natūralus, mat rinka vis dar tebėra susitraukusi. „Vis dėlto žiūrėti pesimistiškai negalime, nes jau matome, kad situacija Vakarų Europoje gerėja. Parodą vertinu palankiai, nes tikrai verta skirti daug dėmesio ITS. Pavyzdžiui, vienas iš mūsų produktų – mokėjimo už kelius aparatas – taip pat ITS dalis“, – sako A. Mineikis.

REKLAMA
REKLAMA

UAB „Detagama“, prekiaujančios tachografais, direktorius Mindaugas Daunoravičius, paklaustas kaip vertina parodą, sako, jog šiemet ji visai nevykusi. „Nieko iš jos nesitikime, nes potencialių klientų nėra. Taip yra dėl ekonominės situacijos. Prieš dvejus metus viskas atrodė visai kitaip – iš dalyvavimo turėjome naudos. Dabar akivaizdu, kad nieko gero iš to nebus. Dalyvių skaičius parodo transporto sektoriaus būklę po krizės. Esu įsitikinęs, kad jei tokia paroda vyktų kitąmet, tai ji būtų daug sėkmingesnė, nes rinka jau po truputį atsigauna“, – situaciją apžvelgia M. Daunoravičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

UAB „Leopolis“, užsiimančios autonominių šildytuvų visų tipų automobiliams pardavimu, montavimu, priežiūra, pardavimų vadybininkas Liudas Račinskas sako, kad nuotaikos geros, tačiau potencialių klientų labai trūksta. „Susidomėjimas sumenkęs, domisi netikslinė auditorija – studentai ir moksleiviai. Dažniausiai prieina tie žmonės, kurie mus žino“, – pasakoja L. Račinskas.

REKLAMA

Prancūziško kapitalo įmonių grupės „Lohr Industries“, užsiimančios prekių ir keleivių pervežimo sistemų kūrimu ir gamyba, atstovas Laimonas Bučnys akcentuoja, kad įmonė parodoje dalyvauja tam, kad susitiktų su potencialiais klientais, su kuriais jau yra užmegzti kontaktai. „Kvietėme juos atvykti, nes taip patogu pabendrauti. Lietuvius labiausiai domina nauja technologija, kurios pagrindas – pasisukančią užvažiavimo platformą turintys pažeminti geležinkelio vagonai, skirti greitai, patikimai ir taupiai gabenti sunkiasvorius vilkikus ir puspriekabes geležinkeliu“, – inovatyvų sprendimą logistikos kompanijoms pristato L. Bučnys.

REKLAMA

UAB „Ruptela“, parodoje pristatančios transporto sekimo ir kontrolės sistemą, pardavimų vadybininkas Kristijonas Dunauskas sako, kad parodą vertina palankiai, tačiau patikina, kad jaučiamas nuosmukis. „Parodos rengėjai net patys dvejojo, ar dėl situacijos rinkoje rengti parodą ar ne. Mūsų tikslas šioje parodoje ne tik susitikti su naujais klientais, bet ir su dabartiniais“, – pristato K. Dunauskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

UAB „Baltic Car Equipment“ – vienos iš didžiausių automobilinės įrangos importuotojų Baltijos šalyse projektų vadovas Vaidotas Cicėnas dėsto: „Tikėjomės didesnio susidomėjimo, juolab, kad pristatome inovatyvų produktą – duomenų suspaudimo protokolą“.

UAB „Baltechnika“ vadovas Saulius Šleikus, parodoje pristatantis įrengimus automobilių remontui, sako, kad paroda mažesnė, bet mūsų stendu domimasi, netgi negalėčiau pasakyti, kad mažiau nei 2008-aisiais.

REKLAMA

Šiemet parodoje dalyvauja 53 kompanijos, tai yra net 37 mažiau nei 2008 m. Kalbinti „TransBaltica“ dalyviai ir lankytojai pastebi, jog transporto priemonių pardavėjų nedalyvavimas, renginio reklamos trūkumas ir suirutė transporto versle lėmė menką domėjimąsi paroda.

Šiandien – paskutinė parodos diena.

Žydrė Dargužytė

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų