Kaip sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis, jau dabar saugiai šiuo keliu, atitinkančiu tarptautinius techninius ir saugos standartus, bus galima važiuoti iki Lenkijos. Rekonstruotas šio magistralinio kelio ruožas patenka į transeuropinio tinklo „Via Baltica“ plėtros projektą.
Pasak VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičius, atlikus kelio ruožo rekonstrukciją, eliminuota priešpriešinių susidūrimų tikimybė, pastatyti pėsčiųjų ir automobilių viadukai, nutiesti jungiamieji keliai ir įrengtos kitos inžinerinės priemonės, užtikrinančios eismo saugą ir tinkamą eismo organizavimą. Gyventojų patogumui eismas naujai įrengta infrastruktūra paleistas jau šiandien, tačiau atskiruose ruožuose tam tikri eismo ribojimai vis dar išliks, kadangi bus vykdomi baigiamieji darbai.
Visi minėti sprendimai turėtų užtikrinti eismo saugą ir panaikinti iki šiol vykdavusių eismo įvykių priežastis. Šiame ruože dėl buvusio pavojingo apsisukimo per pastarąjį dešimtmetį įvyko per 80 techninių eismo įvykių ir 9 įskaitiniai, kurių metu 2 žmonės žuvo ir 11 buvo sužeisti.
Tai vienas intensyviausių ruožų valstybinės reikšmės kelių tinkle. Jame vidutinis metinis paros eismo intensyvumas siekia iki 40 tūkst. automobilių per parą.
Darbai vykdyti pagal 2020 metų rudenį VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos pasirašytą sutartį dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 102,90 iki 107,00 km rekonstravimo. Sutarties vertė – 17,5 mln. eurų su PVM. Projektas finansuojamas Kelių priežiūros ir plėtros programos ir Sanglaudos fondo lėšomis.