Lietuvos oro uostų (LTOU) Plėtros departamento vadovas Arnas Dūmanas sako, kad tai buvo vienas sudėtingiausių oro uosto plėtos projekto etapų, kurį pavyko įgyvendinti mėnesiu anksčiau nei numatyta.
„Tiek terminalo pralaidumas būsimas, tiek ir dabartinės transporto prieigos dvigubai tikrai paaugs, jeigu vietų skaičiumi vertinant, tai parkavimo vietų skaičius būtent šioje zonoje padidėjęs yra tris kartus nuo buvusio, tačiau turim taip pat ir erdvesnę stoginę, kuri apsaugo nuo kritulių, karščio“, – ketvirtadienį pristatydamas naujas erdves žurnalistams sakė A. Dūmanas.
A. Dūmano teigimu, šis statybų etapas buvo itin sudėtingas, nes reikėjo valdyti keleivių srautus.
„Reikėjo išlaikyti visas transporto prieigas veikiančias, kad keleiviai galėtų patekti į terminalą sėkmingai, nepavėlavę išskristi“, – aiškino LTOU Plėtros departamento vadovas.
Atnaujintoje centrinėje aikštėje nuo metų pradžios įrengtos naujos parkavimo vietos, elektromobilių įkrovos stotelės, dviračių laikymo zonos, žaliosios erdvės, dalis aikštės dengta specialia pastoge.
Beveik 30 tūkst. kv. metrų ploto teritoriją už 9,5 mln. eurų rekonstravo „Eikos“ grupės statybų bendrovė „Eikos statyba“.
LTOU dar šiemet planuoja baigti ir naujojo išvykimo terminalo statybas – jis turėtų pradėti veikti kitų metų vasarį. Terminalą už 50 mln. eurų stato „Eikos statyba“.
Šių metų sausį LTOU skelbė, kad į terminalų rekonstrukciją ir naujų statybą numatoma investuoti apie 180 mln. eurų.