Pilietis savo istorija anonimiškai pasidalino Dainiaus Dainausko administruojamoje „Facebook“ grupėje „NEPATIKIMI ASMENYS“.
„Atėjo metas vėl drausti automobilį, pradėjau domėtis draudimų kainomis, ieškoti draudimo įmonės, kuri pasiūlytų geriausią kainą. Pastebėjau, kad visos įmonės siūlo gan aukštas draudimo kainas. Susisiekiau su draudimo įmone, kuri iki šiol draudžia mano automobilį ir paklausiau, kodėl šį kartą nepasiūlo nuolaidos. Gautas atsakymas nustebino, jie atsakė, kad negali pasiūlyti nuolaidos, nes šiais metais aš turėjau autoįvykį. Per paskutinius 10 metų nesu turėjęs jokio autoįvykio. Man pavyko sužinoti gatvę, kurioje buvo užfiksuotas minimas autoįvykis.
Į galvą šovė keista mintis, prisiminiau, jog toje gatvėje yra servisas, kuriame buvau palikęs savo automobilį, nes ketinau automobilio techninė patikra ėjo į pabaigą, todėl reikėjo vėl praeiti ją.
Kaip galvojate? Ar yra tikimybė, jog autoserviso meistrai, man nežinant, su mano automobiliu galėjo sukelti autoįvykį ir apie tai neinformuoti manęs?“, – grupės narių klausė anonimas.
Vieni neatmetė, kad tai gali būti serviso darbuotojų savivaliavimas, kiti ragino bandyti išsiaiškinti situaciją. Per porą dienų įrašas papildytas detalesne informacija.
Po nesibaigiančių skambučių visa gauta informacija – du vardai
„Užėjus į draudimoivykiai.lt svetainę randu įrašą apie padarytą įvykį kaltininko skiltyje: data, laikas, vieta, mano auto. valst. numeriai bei draudimo kompanija. Daugiau jokios info nebuvo nurodyta, nei kas vairavo, nei nukentėjusiojo vardo ar automobilio numerio.
Paskambinau jų svetainės nurodytu numeriu, kad suteiktų daugiau info, tai gavau atsakymą, kad jie nieko negali suteikti, reiktų kreiptis į tą draudimo kompaniją, kuri nurodyta šalia įrašo.
Paskambinus ten, man buvo atsakyta identiškai, kad įvykį matome, užregistruota, bet dėl detalesnės info kreipkitės į draudikų biurą arba Regitrą.
Teko vėl skambinti ir pasakoti, kad draudikas nukreipė į jų biurą atgal, kad viską administruoja draudikų biuras, bet jie man teigė, kad tikrai jokios detalesnės info negali suteikt, nes gauna tik faktą apie įvykį ir viskas. Maloniai paaiškino, kad draudimas turi visus duomenis, žino, kas administravo žalą, tai tegu nukreipia pas žalų ekspertus.
Dar paskambinau iš smalsumo Regitrai, bet ten tą patį pasakė, kad info ieškočiau pas draudikus. Tai skambinu atgal jiems ir jau pasakau viską, kokią info gavau iš ten, kur jie mane buvo nukreipę“, – pasakoja pilietis.
Tik po skambučių pirmyn atgal draudikai sugebėjo atrasti daugiau informacijos apie tariamą eismo įvykį.
„Pasakė, kas vairavo – moteris Ilona (nepažįstu jokių Ilonų, be to, automobiliu naudojuos tik aš) o nukentėjusioji Ugnė“, – aiškino jis.
Paprašius suteikti daugiau informacijos, taip pat vaizdinės, draudikai perdavė turimus duomenis įvykį administravusiai žalų ekspertei.
Įsivėlė klaida
Kitą dieną įrašas vėl papildytas nauja informacija. Paaiškėjo, kad tokia situacija susiklostė dėl klaidos, kuri įsivėlė pildant autoįvykio deklaraciją.
Tačiau istorijos herojui tai sukėlė daugiau klausimų nei atsakymų: „Sakė, jog ištaisys šią klaidą, bet tai gali užtrukti. Įdomu, kas turėtų prisiimti atsakomybę už tai? Ar tik ne draudimas, nes jų atsakomybė, kad visi duomenys būtų teisingi. Juk įvedus valstybinius automobilio numerius, turi sutapti ne tik jie, bet automobilio markė. Šiuo atveju nesutapo, nes v/n buvo klaidingi.“