Vienu metu tvarkomos penkios nuo 1 iki 6 kilometrų ilgio kelio atkarpos.
„Visus remonto darbus šiame kelyje planuojama užbaigti dar šiais metais. Suprantame, jog kelių naudotojams remonto darbai bet kuriame kelyje sukelia tam tikrus nepatogumus, tačiau prašome visų vairuotojų tik šiek tiek kantrybės, nes baigus darbus jie galės naudotis jau suremontuotu, patogesniu ir, svarbiausia, saugesniu keliu“, – BNS sakė LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vadovė Jolita Orentaitė.
Paaiškino, kodėl reikėjo remontuoti automagistralę
Jos teigimu, remontuoti penkias atkarpas, kurių bendras ilgis viršija 16 kilometrų, vienu metu reikėjo dėl prastos jų dangos būklės.
„Kelias Vilnius–Panevėžys yra vienas didžiausio eismo intensyvumo kelių Lietuvoje“, – nurodė LAKD atstovė.
Pasak J. Orentaitės, naujų remonto darbų magistralėje nei šiemet, nei kitais metais kol kas nenumatoma imtis.
Šiuo metu remontuojamos penkios Vilnių ir Panevėžį jungiančio kelio atkarpos – ties Maišiagala, Jauniūnais, Širvintomis, Ukmerge bei Šilais (Panevėžio rajone) – jose greitis ribojamas iki 70 kilometrų per valandą, eismas vyksta viena kelio puse.
Didžiausios ties Širvintomis esančios remontuojamos atkarpos ilgis – 6,05 kilometro.
Remonto darbus visose atkarpose atlieka bendrovės „Eurovia Lietuva“, „YIT Lietuva“ ir „HISK“, bendra jų vertė, remiantis Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos duomenimis – 9,2 mln. eurų (su PVM).