Prestižinės specializuotos komunikacijos mokyklos EACA International School of Advertising and Communication lektorius P. Arnoldas konferencijoje taip pat mokys strateginio prekės ženklų planavimo bei įtikinėjimo įgūdžių. Tačiau pagrindinė P. Arnoldo vedamų mokymų tema bus kūrybiškumo svarba vystant sėkmingas rinkodaros strategijas.
Kalbėdamas apie kūrybiškumą, lektorius pastebi, kad šį gebėjimą galima nuolatos vystyti. „Mes visi iš prigimties esame labai kūrybingi, tiesiog laikui bėgant visuomenė ir kultūra gali šią vertingą savybę nuslopinti. Tačiau egzistuoja tam tikros patikrintos technikos, padedančios lavinti kūrybiškumą per praktiką“, – aiškina P. Arnoldas, eilę metų savo įgūdžius tobulinęs „Saatchi & Saatchi“ reklamos agentūroje.
Vien klasikinis loginis mąstymas, anot P. Arnoldo, nebepadeda išspręsti tam tikrų verslo problemų, todėl reikia kitokios mąstymo krypties kūrybiškiems sprendimams priimti. „Dabartinę verslo aplinką labai paveikė technologijos, sukurta galybė įrankių, padedančių nustatyti vartotojo poreikius ir bendrauti su juo, tačiau svarbiausia lieka kūrybiškumas – be stiprios ir originalios idėjos neįmanoma sukurti vieningos prekės ženklo komunikacijos. Rinkodaros sritis tuo ir patraukli, jog joje tenka dirbti su neeilinių talentų turinčiais žmonėmis, bandant sukurti kažką naujo kiekvieną dieną“, – sako konferencijos pranešėjas P. Arnoldas. Dirbant rinkodaros srityje būtina prisitaikyti prie nuolatinių pokyčių. Tai pavyksta tik atviriems, smalsiems, pagrindinius įgūdžius turintiems žmonėms, gebantiems priimti originalius sprendimus. Kalbant apie tai, kokie ateityje galimi pokyčiai marketingo ir reklamos srityje P. Arnoldas pasakoja, kad ateityje teks daug sudėtingesnius darbus gebėti atlikti per gerokai trumpesnį laiką. Lankstumas ir prisitaikymas – šios dvi savybės, anot įžymaus lektoriaus, ateityje bus svarbiausios siekiant organizacijos sėkmės.