Prieš mėnesį aprašytas estų projektas „DailyPerfect“, skirtas atrinkti ir pateikti skaitytojui individualizuotas, tik jam įdomias naujienas, yra vienas iš daugelio pastarojo meto eksperimentų, bandančių surasti optimalią naujienų pateikimo formą interneto skaitytojams.
Įdomu tai, kad „DailyPerfect“ neketina vilioti lankytojų ir reklamos davėjų. Planuojamas „DailyPerfect“ verslo modelis remiasi sukurto turinio atrinkimo ir pateikimo skaitytojui (rekomendacijų) sistemos licencijavimu kitiems naujienų portalams. Ši sistema turėtų padėti naujienų portalams tapti patrauklesne skaitytojams ir padėti gaudytis nesibaigiančios informacijos mariose. Kas iš Lietuvos naujienų portalų pirmieji pradės investuoti į pažangius algoritmus naujienų parinkimui ir personalizavimui?
Naujų interneto naujienų pateikimo formų paieškos srityje darbuojasi tiek interneto naujokai (start-up), tiek žiniasklaidos grandai, pvz., „New York Times“. Norintiems daugiau sužinoti apie „NYTimes“ eksperimentus verta pasižvalgyti po specialiai šiai sričiai skirtą tinklaraštį „First Look “. Daugiausia dėmesio jam skiriama naujai vartotojo sąsajai „Article Skimmer“, kuri šiek tiek primins laikraščio skaitymą.