Nauja kainodara užtikrina, kad po Baltijos ir Šiaurės šalis keliaujantys „Omnitel“ klientai su Lietuvoje likusiais artimaisiais bendrautų negalvodami apie mobiliojo ryšio sąskaitą.
Šis pasiūlymas automatiškai galioja visiems „Omnitel“ privatiems ir verslo klientams, kurie turi šiuo metu parduodamus planus, įskaitant ir „Omnitel Connect“. Pasikeisti ankstesnius planus į dabartinius galima nemokamai, o pasitikrinti, ar numeriui galioja šis pasiūlymas, galima paprastai įvedus savo numerį čia.
„Esame TeliaSonera“ šeimos dalis, todėl „Omnitel“ klientai gali naudotis visais įmonių grupės namų rinkos privalumais. Tai yra visiškai naujas etapas tarptinklinio ryšio rinkoje ir esame pirmieji Lietuvoje, pasiūlę „nulinius“ tarptinklinio ryšio tarifus šešiose šalyse“, – sakė „Teo“ ir „Omnitel“ privačių klientų padalinio vadovas Norbertas Žioba.
Nauja tarptinklinio ryšio kainodara apima praktiškai viską: skambučius toje šalyje ir į Lietuvą, visus įeinančius skambučius ir SMS bei mobiliuosius duomenis. Jei klientas yra pasirinkęs planą su neribotais skambučiais ir SMS, jis gali neribotai skambinti ir siųsti SMS tiek, pavyzdžiui, Švedijoje, tiek į Lietuvą.
Paprastas pavyzdys – pagal ES reguliuojamų tarifus Norvegijoje vieno gigabaito duomenų siuntimas kainuotų iki 200 eurų, tuo tarpu „Omnitel“ klientai pasirinkę mažiausią 1 GB planą už tą patį duomenų kiekį Norvegijoje mokės beveik 40 kartų mažiau.
Visose šiose šalyse jau veikia 4G tarptinklinis ryšys, todėl keliaujantys į užsienį „Omnitel“ klientai gali ne tik skambinti, rašyti ir naršyti internete pagal tokius pat tarifus, kaip būnant Lietuvoje, bet ir naudotis sparčiu ir kokybišku 4G internetu.
„Dabar keliaudami į šešias Šiaurės ir Baltijos šalis „Omnitel“ klientai savo skambinimo ir naršymo internete įpročius iš Lietuvos gali vežtis į užsienį nejausdami jokių nepatogumų. Būdami šiose šalyse jie gali drąsiai žiūrėti „Youtube“ filmukus naudodami savo Lietuvoje turimą mokėjimo planą“, – pažymėjo N. Žioba.
Konkurentai taip pat teikia naujus siūlymus
„Omnitel“ konkurentės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“, atsižvelgdamos į klientų poreikius, jiems teikia kitus pasiūlymus, kaip sutaupyti užsienyje.
„Bitė Lietuva“ praėjusią savaitę pasiūlė naujus planus, su kuriais klientai ES šalyse už paslaugas moka mažiau nei įprasti užsienio šalių tarifai.
„Statistika rodo, kad dalis Lietuvos gyventojų užsienyje save itin riboja. Mobiliuoju ryšiu visai nustoja naudotis daugiau nei trečdalis išvykusių „Bitės“ klientų ir net 75 proc. keliaujančiųjų mobilųjį internetą tiesiog išjungia. Gerai, kad rinkoje atsiranda vis daugiau pasiūlymų, kurie skatins lietuvius mobiliojo ryšio paslaugomis užsienyje naudotis aktyviau ir neriboti savo bendravimo“, – BNS teigė „Bitė Lietuvos“ rinkodaros vadovas Pranas Kuisys.
Tuo metu „Tele2“ klientams siūlo programėlę „Tele2 Call“, kuri užsienyje leidžia skambinti bevieliu ryšiu.
„Analizavome praėjusių metų vartotojų statistiką ir matome, kad tik trys Šiaurės ir Baltijos šalys patenka į populiariausių kelionių krypčių dešimtuką. Lietuviai daug dažniau skambina iš Prancūzijos, Vokietijos ir Lenkijos nei iš Latvijos ar Švedijos. Todėl „Tele2“ renkasi kitokią strategiją: mažesnes kainas siūlome ten, kur vartotojams jų realiai reikia“, – BNS sakė „Tele2“ atstovas Andrius Baranauskas.
Europos Parlamentas pernai spalį pritarė tarptinklinio ryšio (angl. roaming) mokesčio panaikinimui nuo 2017–ųjų birželio vidurio. Pereinamuoju laikotarpiu – nuo šių metų balandžio 30 dienos – pokalbio minutė galės būti tik 5 centais (be PVM) brangesnė nei šalies viduje, priemoka už trumpąją žinutę – 2 centai, už perduotų duomenų megabaitą – 5 centai (be PVM).
Vis dėlto, siekdami užkirsti kelią nesąžiningam ryšio naudojimui, operatoriai galės taikyti papildomą mokestį viršijantiems nustatytas ribas.
Be to, jei, pavyzdžiui, Lietuvos operatoriai sugebės Ryšių reguliavimo tarnybai įrodyti, kad ryšio teikimo išlaidos viršija pajamas, o tai atsiliepia paslaugų kainai šalyje, išimtiniais atvejais jiems gali būti leista taikyti minimalų mokestį, skirtą nuostoliams padengti.