Po Prancūzijos nacionalinės informacinių technologijų ir pilietinių laisvių komisijos (CNIL) atlikto tyrimo paaiškėjo, kad dėl naujųjų taisyklių neribojamos duomenų kaupimo ir asmenų, kurie gali naudotis asmeniniais duomenimis, apimtys.
Nauja „Google“ privatumo politika, kuri įsigaliojo kovą, suvienija daugiau nei 60 privatumo politikų ir pagal ją kaupiami duomenys apie visų „Google“ paslaugų vartotojus, įskaitant jos paieškos sistemą, „Gmail“ ir „YouTube“.
„Google“ atstovai tikino, kad ši politika yra skirta gerinti paslaugų teikimą vartotojams, tačiau panašu, kad svarbiausias jos tikslas yra pritraukti kuo daugiau reklamos užsakovų leidžiant jiems vilioti vartotojus teikiant reklamas, atitinkančias jų skonį ir pomėgius.
Remiantis CNIL tyrimo išvadomis, „Google“ savo vartotojams nesuteikė pakankamai informacijos apie tai, kaip naudojami jų surinkti duomenys. Kompanija taip pat neleido vartotojams kontroliuoti duomenų rinkimo ir neinformavo, kiek ilgai ketina saugoti asmeninius duomenis.
CNIL pateikė „Google“ keletą rekomendacijų, padėsiančių pakeisti privatumo politiką, kad ji atitiktų ES standartus.
Be kitų rekomendacijų, „Google“ rekomenduojama suteikti savo vartotojams galimybę pasirinkti, ar leisti kaupti jų asmeninius duomenis.