Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas „Dėl dėl internetinių turinio paslaugų tarpvalstybinio perkeliamumo vidaus rinkoje“ taikomas nuo š.m. balandžio 1 d. visose ES ir EEE (Islandija, Norvegija ir Lichtenšteinas) valstybėse.
Remiantis šiuo reglamentu, vaizdo transliacijų internetu platforma „Viaplay“ suteiks savo žiūrovams keliaujantiems ES arba EEE valstybėje, galimybę turėti prieigą prie to paties turinio, naudotis tokio pat tipo prietaisais bei jų skaičiumi ir funkcijomis kaip ir Lietuvoje.
Lietuvos vartotojai, kurie norės žiūrėti „Viaplay“ filmus, serialus ir/arba sporto transliacijas, bet kurioje ES ir EEE šalyje, prieš tai turės tik patvirtinti savo gyvenamosios vietos valstybę (Lietuvą). Tai galima bus greitai ir paprastai padaryti prisijungus prie turimos „Viaplay“ paskyros ir įvedus patikrinimo kodą, kuris bus atsiųstas nurodytu telefono numeriu.
„Anksčiau žmonės savo planus koreguodavo pagal dominančio serialo ar mėgstamos komandos varžybų transliacijų laiką. Dabar galima išmaniuoju telefonu stebėti sporto transliacijas ar peržiūrėti penkias mėgstamo serialo serijas iš eilės, kai tik tam yra laiko. Įsigaliojus šiam reglamentui, „Viaplay“ suteikia didžiulę laisvę mėgstamą turinį žiūrėti savo pasirinktu ritmu ir savo pasirinktoje vietoje, bet kurioje Europos Sąjungos valstybėje bei Islandijoje, Norvegijoje ir Lichtenšteine“, – sako „Viaplay“ B2C vadovas Baltijos šalims Mindaugas Gumauskas.
„Google“ vartotojų barometro duomenys rodo, kad Lietuvoje 52 proc. vartotojų kasdien žiūri vaizdinį turinį internete. „Google“ pateikiamoje sausio mėnesio ataskaitoje matyti, kad Lietuvoje daugiau nei ketvirtis namų ūkių naudojasi galimybe pažiūrėti turinį naudojantis „on demand“ (liet. „pagal poreikį“) paslauga. 29 proc. lietuvių pramogauja žiūrėdami filmus ar sportą per antrą įrenginį, pavyzdžiui telefoną ar planšetę.
Mindaugas Gumauskas teigia, kad ši tendencija Baltijos šalyse tik augs įsigaliojus naujajam reglamentui.
„Mūsų platformos žiūrovas – modernus ir šiuolaikiškas žmogus, norintis turėti galimybę peržiūrėti mėgstamą turinį bet kur ir bet kada. Mūsų žiūrovai vertina pasaulinio lygio serialus ir filmus, bei vis didesnė vartotojų dalis nori tiesioginių sporto transliacijų. Kovo mėnesį „Viaplay“ Lietuvos žiūrovai vidutiniškai praleido 2 valandas per savaitę žiūrėdami savo pasirinktą vaizdo turinį. Prognozuojame, kad ilgainiui, įsigaliojus naujajam reglamentui, vartotojų praleidžiamas laikas „Viaplay“ platformoje išaugs ne mažiau kaip penktadaliu“, – mano M. Gumauskas.