Anot Vartotojų teisių apsaugos tarnybos pranešimo, bendrovėms skirtos baudos po 72 eurus.
Vartotojai informavo, kad siekdami taikiai išspręsti ginčus, kai prekės bei paslaugos neatitiko užsakymų ar buvo netinkamos kokybės, kreipėsi į verslininkus su pretenzijomis, tačiau nė viena bendrovė neatsakė.
„Pigu“ baudžiama ne pirmą kartą – šiemet 4 tūkst. eurų bauda ji nubausta už klaidinančią reklamą apie trumpalaikes nuolaidas, pernai už nesaugios kosmetikos platinimą įmonei skirta 450 eurų bauda. 2016-aisiais už vartotojų klaidinimą „Pigu“ skirta 5,4 tūkst. eurų, o 2015 metais – 7,6 tūkst. eurų bauda.
„Aprašyta situacija buvo išspręsta geranoriškai, tačiau ji parodė proceso ir klientų aptarnavimo spragas. Po VVTAT sprendimo tobulinsime klientų aptarnavimo procesą, gerinant vartotojo patirtį ir mažinant klaidų skaičių", – kalbėjo „Pigu“ komunikacijos vadovė Raimonda Strazdauskaitė.